Odpowiedz

Oferta banku

Witam,

 

Czy bank jeszcze udostępnia klientom indywidualnym jakieś spersonalizowane oferty w bankowości internetowej?

Przez wiele lat takie oferty wyświetlały mi się niemal cały czas, obecnie od dłuższego czasu nie pojawia się nic.

 

Czy to jakaś zmiana polityki banku? wpływ COVID?

Odpowiedz
0 Lajków
mczekaj
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
44
3
22-12-2015
Wiadomość 1 z 2 (1 352 wyświetleń)

Re: Oferta banku

Nadal przygotowujemy oferty na klik dla naszych klientów. Nic się nie zmieniło w tym temacie.
Są one ograniczone czasowo. W Twoim przypadku prawdopodobnie przygotowana dla Ciebie oferta już wygasła.
Jak pojawi się nowa, zobaczysz informacje na głównym ekranie po zalogowaniu lub w zakładce Oferta ING – Kredyty i pożyczki.


Chciałabym Ci pomóc, jednak nie mogę podać Ci daty, kiedy otrzymasz kolejną indywidualną ofertę. Są one przygotowywane przez system.
Oczywiście abyś taką informację otrzymał ważne abyś nadal miał wyrażoną zgodę na marketing i profilowanie. 
Sprawdź proszę w ustawieniach swojej bankowości czy nic nie zmieniałeś w tym zakresie.  

 

W przypadku braku oferty możesz również złożyć standardowy wniosek:
- w Moim ING w zakładce Oferta ING,
- na naszej infolinii 32 357 00 69,
- w oddziale.

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
466
107
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (1 315 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Na jakim etapie jest sprawdzany BIK?

Dzień dobry,
01.08 złożyłem wniosek bez operatu,
02.08 brakowało jakiegoś dokumentu FATCA więc został dosłany,
08.08 dostałem alert BIK o zapytaniu z ING.

Kiedy sprawdzacie BIK? Jaki to etap?

Pozdrawiam,
lu...

08-08-2022
Re: Kiepska instrukcja aktywacji karty

Chciałabym pomóc ale w tym miejscu ciężko mi wyjaśnić, co było powodem, że u Ciebie nie był widoczny przycisk aktywacji karty. Przez Społeczność ING nie mogę sprawdzić informacji o Twojej karcie, jej

...

08-08-2022
Re: Nadpłata kredytu hipotecznego

Taki komunikat może pojawić się, jeśli nie jesteś właścicielem lub pełnomocnikiem do rachunku, który jest powiązany z kredytem. W takiej sytuacji możesz złożyć dyspozycję nadpłaty na infolinii: 32 357

...

08-08-2022
Najbardziej pomocni użytkownicy