Odpowiedz

Nie udało się pobrać danych.

Witam mam problem. Chcę wziąć pożyczkę ale wysjakuje mi informacja że nie udało się pobrać danych. Co mam zrobić?
Odpowiedz
0 Lajków
Pionow2947
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
02-08-2019
Wiadomość 1 z 2 (3 214 wyświetleń)

Re: Nie udało się pobrać danych.

@Pionow2947 ten komunikat pojawia się przy kilku sytuacjach. Są one związane z brakiem możliwości prawidłowego zaczytania wniosku, problem z pamięcią podręczną przeglądarki lub samym procesem wniosku. Proszę napisz do nas na czacie w Moim ING, gdzie specjalista sprawdzi wniosek i bankowość internetową. Na tej podstawie udzieli Ci kompleksowej odpowiedzi. 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 2 (3 177 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Ciemne tło apki

Mając ciemny motyw w telefonie Xiaomi, to wyskakuje ciemny motyw i w appce. A ja np. chciałabym mieć jasny w ING i nie mogę tej opcji znaleźć, także o. 

27-12-2024
Re.: Obecna aplikacja mobilna

Za chwilę 2025 rok, a dalej nie ma trybu ciemnego 🙃

27-12-2024
Re.: Ciemny motyw aplikacji

Za chwilę 2025 rok, a dalej nie ma trybu ciemnego w ING 🙃

27-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy