Odpowiedz

Nie udało się pobrać danych.

Witam mam problem. Chcę wziąć pożyczkę ale wysjakuje mi informacja że nie udało się pobrać danych. Co mam zrobić?
Odpowiedz
0 Lajków
Pionow2947
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
02-08-2019
Wiadomość 1 z 2 (3 222 wyświetleń)

Re: Nie udało się pobrać danych.

@Pionow2947 ten komunikat pojawia się przy kilku sytuacjach. Są one związane z brakiem możliwości prawidłowego zaczytania wniosku, problem z pamięcią podręczną przeglądarki lub samym procesem wniosku. Proszę napisz do nas na czacie w Moim ING, gdzie specjalista sprawdzi wniosek i bankowość internetową. Na tej podstawie udzieli Ci kompleksowej odpowiedzi. 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 2 (3 185 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Profil zaufany - blad komunikacji z serwerem

Witam, mam ten sam problem z serwisem epuap, loguję się normalnie bez problemu przez bankowość elektroniczną, przechodzę do załatwiania sprawy i w momencie próby wysłania ( dokumentacja do uzgodnienia

...

14-01-2025
PIN klucza u2f w apce mobilnej nie działa.

PIN dostępu do klucza u2f w apce mobilnej nie działa. Pracuje natomiast w przeglądarce bez zastrzeżeń.
Prawdopodobnie na wskutek aktualizacji Android 14 ewentualne Apki ING Dlaczego może ktoś coś... dz...

13-01-2025
Rezygnacja z 2 ostatnich transzy kredytu - aneks

Dzień dobry 

 

Jestem na etapie składania wniosku o kredyty hipoteczny związany z zakupem nowego mieszkania (blok w budowie). 

W miedzy czasie będę sprzedawał swoje dotychczasowe  mieszkanie w związku z

...

13-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy