Odpowiedz

Nie udało się pobrać danych.

Witam mam problem. Chcę wziąć pożyczkę ale wysjakuje mi informacja że nie udało się pobrać danych. Co mam zrobić?
Odpowiedz
0 Lajków
Pionow2947
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
02-08-2019
Wiadomość 1 z 2 (3 188 wyświetleń)

Re: Nie udało się pobrać danych.

@Pionow2947 ten komunikat pojawia się przy kilku sytuacjach. Są one związane z brakiem możliwości prawidłowego zaczytania wniosku, problem z pamięcią podręczną przeglądarki lub samym procesem wniosku. Proszę napisz do nas na czacie w Moim ING, gdzie specjalista sprawdzi wniosek i bankowość internetową. Na tej podstawie udzieli Ci kompleksowej odpowiedzi. 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 2 (3 151 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Makler - daleko do waszej konkurencji

To przyglądajcie się i szybko wprowadzajcie Emotikon: Mrugający Dzisiaj IKE, ETFy oraz zagraniczne rynki to podstawa. Jeśli się nie mylę, to dzisiaj każda wasza licząca się konkurencja ma wyżej wymienione usługi w swoic

...

27-11-2024
Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione

Nie chce zakładać nowego wątku.

Naprawcie te bilety. Restart telefonu nie poprawia sytuacji. Zamknięcie całkowicie apki ING również.

Bilet zaraz po zakupie można podejrzeć. Natomiast później (np na żąda

...

27-11-2024
Re.: Wyciągi w kolorze

To, że ktoś nie umie drukować to od razu argument, że logo ING nie w kolorze? Przecież tylko głównie o logo chodzi.

Jakoś w mBanku mamy w kolorze do dzisiaj Emotikon: Mrugający

27-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy