02-08-2019 06:00
03-08-2019 06:09
@Pionow2947 ten komunikat pojawia się przy kilku sytuacjach. Są one związane z brakiem możliwości prawidłowego zaczytania wniosku, problem z pamięcią podręczną przeglądarki lub samym procesem wniosku. Proszę napisz do nas na czacie w Moim ING, gdzie specjalista sprawdzi wniosek i bankowość internetową. Na tej podstawie udzieli Ci kompleksowej odpowiedzi.
To przyglądajcie się i szybko wprowadzajcie Dzisiaj IKE, ETFy oraz zagraniczne rynki to podstawa. Jeśli się nie mylę, to dzisiaj każda wasza licząca się konkurencja ma wyżej wymienione usługi w swoic
... 27-11-2024Nie chce zakładać nowego wątku.
Naprawcie te bilety. Restart telefonu nie poprawia sytuacji. Zamknięcie całkowicie apki ING również.
Bilet zaraz po zakupie można podejrzeć. Natomiast później (np na żąda
... 27-11-2024To, że ktoś nie umie drukować to od razu argument, że logo ING nie w kolorze? Przecież tylko głównie o logo chodzi.
Jakoś w mBanku mamy w kolorze do dzisiaj
27-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
6 | |
3 | |
3 | |
3 |