28-11-2024 12:34
Witam serdecznie,
w weekend nie było wglądu w zakładkę dotyczącą pożyczek.
Był komunikat "coś poszło nie tak".
Podobno zmienił się sposób rozliczenia nadpłaty pożyczki. Dotychczas nadpłata skutkowała aktualizacją raty (zmniejszeniem) oraz aktualizacją harmonogramu następnych płatności praktycznie zaraz po nadpłacie. Obecnie nadpłata nie ma wpływu na zmianę najbliższej raty a w harmonogramie zmienia się kwota spłaty i odsetek. Również obecnie pobierając harmonogram pokazuje on nieprawdę na temat przyszłych spłat gdyż przedstawia raty sprzed nadpłaty - jest nieaktualny od dnia nadpłacenia.
Pytanie - czy nie uważają Państwo, że klient mający u Państwa pożyczkę powinien o tym wiedzieć?
Jeśli dotychczas nadpłata pozwalała na zabezpieczenie mniejszej kwoty na spłatę najbliższej raty to teraz nie ma wpływu na jej wysokość a co za tym idzie - trzeba mieć przygotowane większe środki bez uwzględnienia nadpłaty.
Ta zmiana nie jest bez różnicy - zmienia się zasada spłaty najbliższej raty.
Harmonogram jest niewłaściwy dla kolejnych spłat (zostanie zaktualizowany dopiero w przyszłości).
Można gdzieś przeczytać w komunikacie co się zmieniło?
Spróbuj w swoim telefonie usunąć pamięć podręczną w aplikacji Moje ING - zrobisz to w ustawieniach telefonu, w szczegółach aplikacji. Jeśli to rozwiązanie nie pomoże, napisz do nas na czacie, który zn
... 28-11-2024Witam serdecznie,
w weekend nie było wglądu w zakładkę dotyczącą pożyczek.
Był komunikat "coś poszło nie tak".
Podobno zmienił się sposób rozliczenia nadpłaty pożyczki. Dotychczas nadpłata skutkowała a
... 28-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
6 | |
3 | |
3 | |
3 |