12-01-2025 10:37
13-01-2025 10:57
Ta opłata jest jednorazowa. Pensję zamykamy automatycznie po 15 dniach, gdy pieniądze są dostępne na koncie. Pensja nie odnawia się automatycznie. Dodatkowe informacje o Pensji na już znajdziesz tutaj: https://www.ing.pl/indywidualni/kredyty-i-pozyczki/limit-zadluzenia-w-koncie-pensja-na-juz
Jeśli potrzebujesz stałego zabezpieczenia finansowego w postaci limitu zadłużenia, to informacje o nim znajdziesz tutaj: https://www.ing.pl/indywidualni/kredyty-i-pozyczki/limit-zadluzenia-w-koncie
15-01-2025 19:25
Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.