Odpowiedz
Opcje
- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Moje kredyty zniknęły
29-11-2022 19:48
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry. Jestem w trakcie przygotowywania dokumentów do wniosku o ogłoszenie upadłości gospodarczej. Prowadziłem kiedyś działalność gospodarczą i miałem konto firmowe w banku ING, na którym było kilka kredytów które przestałem spłacać pod koniec 2019 roku (od tamtej pory nie korzystałem z konta). Działalność zamknąłem ze wsteczną data z 2019 roku w tym roku w kwietniu. W BIKu i BIGu nie ma żadnej informacji o tych zobowiązaniach. Poszedłem do oddziału ING i dowiedziałem się, że konto zostało niedawno automatycznie zamknięte ponieważ nie było na nim żadnej aktywności przez pół roku od momentu zamknięcia działalności, a pożyczki uległy restrukturyzacji. Otrzymałem od Pana bankiera numer do windykacji ING (32 357 00 76). Zadzwoniłem i dowiedziałem się od Pani, że kredyty zostały sprzedane firmie INTRUM i żebym dzwonił na numer 71 733 98 88. Na mailu wyszukałem numery spraw i zadzwoniłem. Pani powiedziała, że takie sprawy faktycznie u nich były ale zostały wycofane przez wierzyciela i nie jest w stanie mi pomóc. Kilka dni temu zdjęli mi część zajęcia z konta na kwotę, która mogłaby odpowiadać kwocie tych kredytów. Czy to możliwe, że ING umorzyło mi te zobowiązania bez mojej zgody? Gdzie mogę uzyskać na ten temat informacje? Do wniosku o ogłoszenie upadłości potrzebuje spis wszystkich zobowiązań kredytowych. Czy jeżeli zobowiązania zostały umorzone to jest możliwość, że po ogłoszeniu upadłości ING anuluje umorzenie i będą wymagali ode mnie spłaty zobowiązań?
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
30-11-2022 19:54
Re: Moje kredyty zniknęły
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zależy mi na wyjaśnieniu Twojej sytuacji, ale tu nie mam dostępu do Twoich danych i nie jestem w stanie tego sprawdzić i wyjaśnić dla Ciebie. Proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej lub skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem: 32 357 00 69. Przyjmiemy dla Ciebie odpowiednie zgłoszenie.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość