Odpowiedz

Moje kredyty zniknęły

Dzień dobry. Jestem w trakcie przygotowywania dokumentów do wniosku o ogłoszenie upadłości gospodarczej. Prowadziłem kiedyś działalność gospodarczą i miałem konto firmowe w banku ING, na którym było kilka kredytów które przestałem spłacać pod koniec 2019 roku (od tamtej pory nie korzystałem z konta). Działalność zamknąłem ze wsteczną data z 2019 roku w tym roku w kwietniu. W BIKu i BIGu nie ma żadnej informacji o tych zobowiązaniach. Poszedłem do oddziału ING i dowiedziałem się, że konto zostało niedawno automatycznie zamknięte ponieważ nie było na nim żadnej aktywności przez pół roku od momentu zamknięcia działalności, a pożyczki uległy restrukturyzacji. Otrzymałem od Pana bankiera numer do windykacji ING (32 357 00 76). Zadzwoniłem i dowiedziałem się od Pani, że kredyty zostały sprzedane firmie INTRUM i żebym dzwonił na numer 71 733 98 88. Na mailu wyszukałem numery spraw i zadzwoniłem. Pani powiedziała, że takie sprawy faktycznie u nich były ale zostały wycofane przez wierzyciela i nie jest w stanie mi pomóc. Kilka dni temu zdjęli mi część zajęcia z konta na kwotę, która mogłaby odpowiadać kwocie tych kredytów. Czy to możliwe, że ING umorzyło mi te zobowiązania bez mojej zgody? Gdzie mogę uzyskać na ten temat informacje? Do wniosku o ogłoszenie upadłości potrzebuje spis wszystkich zobowiązań kredytowych. Czy jeżeli zobowiązania zostały umorzone to jest możliwość, że po ogłoszeniu upadłości ING anuluje umorzenie i będą wymagali ode mnie spłaty zobowiązań?
Odpowiedz
0 Lajków
mally092
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
29-11-2022
Wiadomość 1 z 2 (3 667 wyświetleń)

Re: Moje kredyty zniknęły

Zależy mi na wyjaśnieniu Twojej sytuacji, ale tu nie mam dostępu do Twoich danych i nie jestem w stanie tego sprawdzić i wyjaśnić dla Ciebie. Proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej lub skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem: 32 357 00 69. Przyjmiemy dla Ciebie odpowiednie zgłoszenie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
251
47
11-02-2020
Wiadomość 2 z 2 (3 596 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: LikwidacjaKontaOsobyObłożnieChorej

To naprawdę przykro się czyta. Tak jak waszym obowiązkiem jest weryfikowanie dowodu tożsamości, tak jest nim też zapewnienie dostępu do informacji i komunikacji z OzN.  Instrukcje typu: "Aby wyjaśnić

...

19-12-2024
Odblokowania dostępu

Dobry wieczór, 

 

Po godzinnej frustracji spowodowanej nieudanymi próbami odblokowania dostępu do konta mam nadzieję, że ktoś mi tu pomoże.

 

Postępuję zgodnie z instrukcją, zmieniam hasło,  zapisuje też

...

18-12-2024
Re.: Rezygnacja z transzy kredytu i spłata uruchomionej transzy.

Możesz zrezygnować z pozostałej części transzy, natomiast w takiej sytuacji będziemy i tak prosić Cię o rozliczenie inwestycji. Dodatkowo poprosimy o udokumentowanie środków - które potwierdzą, że będ

...

18-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy