Kredyty i pożyczki

Odpowiedz

Limit zadłużenia, spłata i prowizja.

Dzień dobry,
zdaje się że nie do końca rozumiem jak działa spłata limitu zadłużenia i w jaki sposób naliczana jest prowizja. Opłata roczna za usługę jest dla mnie jasna i zrozumiała, reszta nie. Najprościej będzie jeśli przedstawię swoją sytuację podając kwoty w przybliżeniu.

28 marca uruchomiłem limit zadłużenia na kwotę 5000zł mając na koncie 100zł. Do 9 kwietnia wykorzystałem 1800zł, czyli saldo wynosiło 3300zł. 10 kwietnia na moje konto wpłynęło 2400zł co daje saldo 5800zł. Musiałem znowu skorzystać z limitu pobierając z banku 2200zł.

I teraz moje pytanie: Na koncie direct mam saldo dostępne 3600zł, co się zgadza. Ale dlaczego poniżej mam informacje twoje środki/saldo bieżące 800zł?
I na jakiej zasadzie jest pobierana prowizja (10% rrso) od tego zadłużenia z którego skorzystałem? Pobrało mi z konta 2.94zł odsetek. Czy odsetki są pobierane od kwoty zadłużenia, podzielone przez ilość dni w której korzystam z kredytu? I czy w takim razie im krócej jestem na minusie i szybciej spłacam kredyt, tym mniejszą prowizję zapłacę, jak to jest dokładnie liczone? Chyba mnie ing nie obciąży dwukrotnie 10% od kwot na które się zadłużyłem?

Odpowiedz
0 Lajków
szykas7919
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
10-04-2019
Wiadomość 1 z 2 (3 341 wyświetleń)

Re: Limit zadłużenia, spłata i prowizja.

Oprocentowanie limitu to 10% w skali roku. Naliczamy je tylko od tej kwoty, którą wykorzystasz - oczywiście proporcjonalnie do czasu, w którym byłeś zadłużony. Jeśli więc spłacisz limit szybciej - odsetki będą mniejsze.

 

Saldo bieżące do saldo, które uwzględnia tylko zaksięgowane transakcje (nie uwzględnia blokad, np. za płatności kartą). Być może Twoja transakcja nie była jeszcze rozliczona, więc faktyczny stan konta (razem z dostępnym limitem) był prezentowany tylko przy saldzie dostępnym.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
592
126
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (3 293 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Ogromny problem - jedna osoba w reprezentacji przy dwuosobowym schemacie akceptacji

Dzień dobry, czy udało się rozwiązać powyższy problem? I jeżeli tak to w jaki sposób, ponieważ mierze się dokładnie z tym samym problemem, jestem całkowicie zablokowany jeżeli chodzi o wysyłanie przel...

10-03-2025
Re.: Problem z zaciągnięciem kredytu gotówkowego

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Tutaj nie możemy sprawdzić Twojego wniosku i odnieść się do jego szczegółów. Jeśli złożyłeś reklamację w tej sprawie, to odpowie na nią analityk kredytowy -

...

10-03-2025
Składanie wniosków - wygaszanie oraz blokowanie ekranu

Cześć, 

 

Chciałbym poruszyć dziś temat usypiającego się ekranu podczas składania np. wniosku kredytowego. 

 

Podczas składania takowego wniosku, po zaledwie 10-15 sekundach ekran się przyciemnia, po czym

...

10-03-2025