09-05-2019 02:10
09-05-2019 21:05
Przykro mi, że taka sytuacja Cię spotkała.
Dobrze jednak, że napisałeś w tej sprawie. Sprawdzimy jak będziemy mogli pomóc. Dlatego proszę Cię o kontakt z zespołem, który będzie mógł się jej przyjrzeć. Kontakt możliwy jest w dni robocze od 8:00 do 18:00 pod numerem: 32 357 00 76.
Mam nadzieję, że uda się to załatwić pomyślnie.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025