09-05-2019 02:10
09-05-2019 21:05
Przykro mi, że taka sytuacja Cię spotkała.
Dobrze jednak, że napisałeś w tej sprawie. Sprawdzimy jak będziemy mogli pomóc. Dlatego proszę Cię o kontakt z zespołem, który będzie mógł się jej przyjrzeć. Kontakt możliwy jest w dni robocze od 8:00 do 18:00 pod numerem: 32 357 00 76.
Mam nadzieję, że uda się to załatwić pomyślnie.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |