23-12-2019 08:21
Witam.
Jesteśmy z żoną długoletnimi klientami banku. W zeszłym tygodniu żona złożyła wniosek o kredyt w wys. 20 tyś. z opcją rozłożenia na 120 m-cy. Podczas jego składania została poproszona o przesłanie zaświadczenia z zakładu pracy o dochodach (żadnej wzmianki, że ma być na druku banku nie było). Zaświadczenie wystawione przez pracodawcę zawierające wszystkie potrzebne dane o które prosił bank, zostało przedłożone razem z wnioskiem. Po weryfikacji żona uzyskała informację, że wniosek został rozpatrzony pozytywnie i aby go dokończyć musi udać się do oddziału banku. I tu zaczyna się problem, otóż w oddziale banku kierownik stwierdził, że na podstawie zaświadczenia o dochodach, które posiada żona NIE MOŻE PRZYZNAĆ KREDYTU?!?
W takim razie pytam się w jakim celu kazano żonie udać się do oddziału? Na wycieczkę?
Dlaczego w trakcie weryfikacji wniosku nie poproszono o zaświadczenie o zarobkach na druku banku, tylko zatwierdzono przesłane wystawione przez pracodawcę, a w oddziale nikt nie umiał wyjaśnić dlaczego jest ono złe?
Pomijam fakt, że kierownik oddziału w żaden sposób nawet nie próbował nawet znaleźć jakiegokolwiek rozwiązania...
Uważam, że takie traktowanie klientów jest żenujące.
Mam nadzieję, ze niedługo zakończymy długoletnią współpracę, zwłaszcza, że konkurencja jest coraz bardziej silniejsza.
23-12-2019 15:04
24-12-2019 06:42 | Edytowano: 24-12-2019 08:18
Rozumiem, że opisana przez Ciebie sytuacja wywołuje wzburzenie😔
Cieszę się, że od wielu lat współpracujecie z nami i mam nadzieję, że nadal pozostaniecie w gronie naszych klientów.
Chciałabym bardzo pomóc, ale tutaj nie mogę określić, co mogło być przyczyną odrzucenia zaświadczenia czy też propozycją tak dużej kwoty pożyczki gotówkowej🙁
Każdy wniosek kredytowy rozpatrujemy indywidualnie.
Gdy dodatkowo prosimy o zaświadczenie o dochodach - w Moim ING prezentujemy wzór, który można pobrać.
Powinno to wyglądać tak:
Jeżeli na zaświadczeniu od pracodawcy są takie same informacje jak na naszym druku bankowym- powinno ono zostać przyjęte.
Czy możecie się z nami skontaktować w sprawie swoich wniosków? Sprawdzimy to:
Rozumiem, że macie swoje własne, imienne usługi internetowe (osobne loginy)?
Gdy żona skontaktuje się na czacie ze swojej- sprawdzimy jej wniosek, a gdy Ty ze swojej- Twój🙂
31-12-2019 10:27
Powiem tak.
Teraz już nie mam ochoty i siły się tym zajmować. Kredyt otrzymałem u konkurencji bez jakichkolwiek problemów, jazd do oddziałów itp.
Banku szukam nowego, zwłaszcza, że ofertą maja znacznie ciekawszą.
Pozdrawiam
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
6 | |
3 | |
3 | |
3 |