06-12-2016 23:31
Witam.
Znaczne od tego, ze jestem wieloletnim klientem Banku ING. Niestety przez głupotę i trudna sytuacje w przeszłości zostałem wpisany do BIK. Teraz, gdy sytuacja powoli się poprawia a zadluzenie zostało spłacone, pojawiła się potrzeba większej gotówki. Niestety wniosek został odrzucony przez system z powodu złej historii kredytowej. Mam umowę na czas nieokreślony, regularne wpływy na konto. Niestety bank który wpisał mnie do BIK nie chce mnie z tej bazy usunąć mimo spłaty całości zadłużenia. Nie chca tez wydać zaświadczenia o spłacie długu. Mam tylko potwierdzenie wpłaty na swój stary rachunek wymaganej kwoty. I moje pytanie brzmi: czy z tym potwierdzeniem wpłaty jest jakakolwiek szansa na ominięcie przez system raportu z BIK?
07-12-2016 23:36
Podczas składania wniosku kredytowego sprawdzana jest zdolność kredytowa oraz informacje w BIK.
08-12-2016 10:43
Dzięki za informacje, tyle sam wiem. Pytanie dotyczyło tego, czy z potwierdzeniem wpłaty kwoty zadłużenia na konto są jakiekolwiek szanse na ominięcie weryfikacji w BIK, a nie czy przy wniosku jest weryfikacja.
09-12-2016 10:44
Przykro mi, ale nie ma takiej możliwości. Każdy wniosek kredytowy podlega naszej analizie. Dodatkowo zawsze wysyłamy zaytanie do BIK-u.
10-05-2017 23:24
Niezgodzę się z Panią ponieważ moja siostra otrzymała kredyt od Państwa i to nie jeden a dwa i nie analizowaliście Państwo baz wogóle tylko bardzo mi zastanawia jedno czy każdemu Pańi recytuje ten tekst bo dział analiz kredytowych Pani tak kazał czy jest to czym innym podyktowane
11-05-2017 23:24
Ciężko mi się odnieść do tego o czym piszesz. Każdy wniosek kredytowy składany przez naszych klientów rozpatrywany jest w oparciu o analizę danych w Biurze Informacji Kredytowych (BIK).
12-05-2017 11:26
Każdy bank dokonuje weryfikacji wniosku kredytowego z historią wnioskodawcy w BIK.
Pytanie w przypadku, o którym pisze @K_2 jak wygląda "historia" w BIK tej osoby.
Zdarzają sie przypadki, że informacje są nie pełne i bywa, że kredyty z przeszłości nie pojawia sie w raporcie.
Tak mogło być w tym przypadku i udało się.
Mimo to nie ma opcji, żeby bank nie sprawdził klienta.
Zresztą informacja który bank i kiedy weryfikował dane można sprawdzić.
BIK ma też stosowane powiadomienia i raporty dla osób fizycznych.
18-05-2017 09:15 | Edytowano: 18-05-2017 09:16
Znam przypadek w którym klientka miała poważny upadek finansowy i masę egzekucji. Miała bardzo zły bik i historie egzekucyjna o której bank wiedział. Sytuacje finalnie naprostowała na zero i po 6 miesiącach od spłaty swoich zobowiązań zaczęły już spływać do niej oferty.
Tak wiec nie ma tragedii. Potrzebny jest czas ale i stabilna forma zatrudnienia.
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
6 | |
3 | |
3 | |
3 |