Odpowiedz

Koniec umowy na limit odnawialny

Dzień dobry,

 

dnia 17.01.2022 kończy się moja umowa na limit odnawialny. Data zamknięcia limitu widniejąca na koncie to 20.01.2022.

Sytuacja wygląda następująco - umowa kończy się, gdyż 31.01 kończy się moja umowa o pracę. W związku z tym mam kilka pytań:

- jeśli mój limit odnawialny to 2 000 zł, aktualnie wykorzystany limit to 0,00 zł a moje środki własne na koncie direct to 4 000 zł (2 000 zł z limitu oraz 2 000 zł środków własnych), to jaka kwota zostanie pobrana z mojego konta po zakończeniu umowy i kiedy (czy będzie to 17.01.2022 czy 20.01.2022)? Czy i jaka kwota zostanie pobrana z moich środków własnych?

- 31.01.2022 podpisuję kolejną umowę o pracę, czy wtedy będę mógł już kolejny raz skladać wniosek o limit?

 

Z góry dziękuję za odpwiedź

 

Odpowiedz
0 Lajków
Gaweł822
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
26-03-2021
Wiadomość 1 z 2 (3 071 wyświetleń)

Re: Koniec umowy na limit odnawialny

Jeżeli spłaciłeś limit zadłużenia w koncie osobistym, to z Twojego konta zniknie sam limit, czyli te 2000 zł, a Twoje pieniądze pozostaną do wykorzystania. Tym samym zostanie Ci do wykorzystania Twoje 2000 zł, które masz w ramach swoich pieniędzy. Jeżeli chodzi o dzień zamknięcia limitu, to powinien to być standardowo dzień, który widzisz w bankowości internetowej, ale żebyśmy to mogli jednoznacznie potwierdzić, to musisz napisać do nas ponownie na czacie w Moim ING lub zadzwonić 32 357 00 69. Nasi specjaliści sprawdzą to dla Ciebie w naszych systemach.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
231
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (3 001 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub

...

25-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi by

...

25-04-2025
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

25-04-2025