06-02-2019 21:31
08-02-2019 12:20
Tutaj mogę udzielić Ci jedynie ogólnej informacji. W przypadku, gdy właściciel karty w dniu rozwiązania umowy złoży dyspozycję zwrotu nadpłaconych pieniędzy, zrobimy ich zwrot na wskazane w tej dyspozycji konto w dowolnym banku w Polsce niezwłocznie po zakończeniu cyklu rozliczeniowego, w którym nastąpiło rozwiązanie umowy. W przypadku, gdy właściciel nie złoży takiej dyspozycji, zrobimy zwrot nadpłaconych pieniędzy w terminie do 3 miesięcy od dnia rozwiązania umowy na rachunek oszczędnościowo – rozliczeniowy, a w przypadku braku takiego konta, na konto oszczędnościowe właściciela. Jeżeli nie masz u nas konta to zrobimy przeksięgowanie na konto pomocnicze. Szczegółowe informacje związane z zamkniętą przez Ciebie kartą kredytową i nadpłatą, możemy sprawdzić w oddziale, pod numerem 32 357 00 12 lub przez wiadomość/ czat w Moim ING.
Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,
... 26-11-2024Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
6 | |
3 | |
3 | |
3 |