18-09-2016 16:29
18-09-2016 16:40
@PocahontaS Chciałbym Ci pomóc, jednakże w tym przypadku proponuję skontaktować się z infolinią naszego banku lub napisać wiadomość po zalogowaniu do swojej bankowości elektronicznej. W niektórych przypadkach do pożyczki gotówkowej przypisana jest automatyczna spłata pożyczki zgodnie z harmonogramem spłaty w ustalonym dniu miesiąca, zdarza się również, że to klient przelewa pieniądze na przygotowany do tego celu rachunek do spłaty rat. Ciężko jednoznacznie określić jak jest w tym przypadku. Skontaktuj się z nami którymś z kanałów o którym wspomniałem wyżej, dzięki temu będziemy mogli to sprawdzić.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |