18-09-2016 16:29
18-09-2016 16:40
@PocahontaS Chciałbym Ci pomóc, jednakże w tym przypadku proponuję skontaktować się z infolinią naszego banku lub napisać wiadomość po zalogowaniu do swojej bankowości elektronicznej. W niektórych przypadkach do pożyczki gotówkowej przypisana jest automatyczna spłata pożyczki zgodnie z harmonogramem spłaty w ustalonym dniu miesiąca, zdarza się również, że to klient przelewa pieniądze na przygotowany do tego celu rachunek do spłaty rat. Ciężko jednoznacznie określić jak jest w tym przypadku. Skontaktuj się z nami którymś z kanałów o którym wspomniałem wyżej, dzięki temu będziemy mogli to sprawdzić.
Trochę rozjaśniłeś kwestie tej blokady.. czego nie udało się niestety na czacie i w placówce.. Przy okazji.. W Placówce również nie udało się mi uzyskać odpowiedzi na tą sprawę.. a konkretniej kwesti
... 02-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
6 | |
3 | |
3 | |
3 |