Odpowiedz

Hazard.. problemy..

Witam,

Jak w temacie, byłem uzależniony powoli dochodzę do siebie i zapisałem się na terapię. Niestety w okresie gdy grałem narobiłem sobie sporych problemów finaansowych.. z dnia na dzień żyję bo żyję, ale zaczynają mnie już prześladować czarne myśli i nie potrafię tego już unieść. Pętla się zaciska.. W ing mam dwie pożyczki jednej do spłaty zostało 9 tys. a drugiej 7 tys. raty łącznie wynoszą 700 zł. i to nie byłoby problemem, ale do tego dochodzi kilka chwilówek i pożyczek w innych bankach..  Mam 22 lata i ciężar z którym sobie nie radzę i do tego brak umowy.. ale w tym samym zakładzie pracuję już od 4 lat.. zarabiam nienajgorzej 2200 "na rękę" dochód wpływa do ing.. Jedynym czego pragnę to konsolidacji z zaciągniecięm dodatkowej gotówki i zostanie z jedną ratą.. 800 do 1200 zł.. Mieszkam cały czas z rodzicami którzy wiedzą o problemie, ale sami nie są wstanie mi pomóc ponieważ niie posiadają stałego dochodu. Czy istnieje jakieś wyjście z tej beznadziejnej sytuacji? Czy tak nieodpowiedzialnej osobie jak ja uda się coś załatwić? NIE MAM JUŻ SIŁY!!

Odpowiedz
0 Lajków
kinneikus
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
10
3
07-02-2017
Wiadomość 1 z 4 (7 460 wyświetleń)

Re.: Hazard.. problemy..

@kinneikus Oczywiście możemy zaproponować Ci konsolidację zobowiązań w innych bankach i połączenie wszystkich rat w jedną, wygodną dla Ciebie ratę.

Możesz złożyć wniosek o pożyczkę od 1000 - 160 000 zł na maksymalny okres kredytowania 96 miesięcy.
Nie możemy skonsolidować pożyczek w instytucjach pozabankowych, natomiast kredyty w bankach możesz śmiało połączyć w jedną ratę jeśli są już spłacane od conajmniej 6 miesięcy. 
Maksymalnie możemy połączyć 7 zobowiązań bankowych. Na konsolidację zobowiązań musi być przeznaczone przy takim kredycie minimum 4000 zł.

Dodatkowo możesz dobrać kwotę dla siebie. Ważne jest to, aby 50% wnioskowanej kwoty kredytu było przeznaczone na spłatę zobowiązań w innych bankach.