08-03-2024 12:54
09-03-2024 11:49
13-03-2024 16:26
Niestety, tutaj nie jesteśmy w stanie sprawdzić szczegółów Twojej sytuacji. Prosimy o kontakt z doradcą przyjmującym wniosek.
22-03-2024 12:21
25-03-2024 18:39
25-03-2024 20:52
26-03-2024 04:58
19-04-2024 11:35
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widniała wtedy informacja, że spodziewana data zakończenia etapu(2) czyli 'Analizujemy dokumenty' to 8 kwietnia. Tego dnia jedyna zmiana jaka zaszła to z wyświetlanego komunikatu usunieto spodziewaną datę zakończenia analizy. Wcześniej 4 kwietnia sprawdzano nas w BIK. Terminy umowy przedwstępnej zbliżają się nieubłaganie. Czy ktoś też czeka tak długo? Widze, że spodziewane terminy analizy dokumentów na stronie banku rosną (aktualnie 22 dni). Czy istnieją jakieś czasy gwarantowane, które bank musi zapenić?
21-04-2024 18:11
22-04-2024 11:25
Chciałabym pomóc ale tutaj nie mamy podglądu do wniosku kredytowego i jego etapu. W tej sprawie potrzebny jest kontakt ze specjalistą, u którego był składany wniosek
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
6 | |
3 | |
3 | |
3 |