Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Re: wycena nieruchomości - co dalej?

JaqobAlutka11 Od momentu opłacenia operatu, zlecamy go do około 2 dni roboczych.
W tym momencie powinien też zmienić się status.

Proszę, dopytaj swojego doradcę jak długo potrwa wykonanie operatu. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
216
07-06-2017
Wiadomość 11 z 22 (11 225 wyświetleń)

Re: wycena nieruchomości - co dalej?

IlonaU Opłacone było tydzień temu w środę a status nadal się nie zmienił, nie mamy również żadnych wiadomości od doradcy.

Odpowiedz
0 Lajków
Alutka11
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
39
1
09-03-2019
Wiadomość 12 z 22 (11 181 wyświetleń)

Re: wycena nieruchomości - co dalej?

Alutka11 Proszę, skontaktuj się w tej sprawie ze swoim doradcą. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
216
07-06-2017
Wiadomość 13 z 22 (11 179 wyświetleń)

Re: wycena nieruchomości - co dalej?

IlonaU Dlaczego na decyzji wstępnej nie ma informacji że po zapłaceniu operatu trzeba to zgłosić do doradcy?. Na decyzji wstępnej pozytywnej jest podane że należy opłacić operat na podane konto ale nie ma informacji że wycena nie ruszy dopóki nie zgłosi tego doradca. Czekamy od tygodnia a dzisiaj się dowiadujemy że bank czeka na informację od doradcy. Zmarnowaliśmy tydzień czasu a goni nas termin. Taka informacja powinna być załączona do formularza z decyzją wstępną. 

Odpowiedz
0 Lajków
Alutka11
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
39
1
09-03-2019
Wiadomość 14 z 22 (11 169 wyświetleń)

Re: wycena nieruchomości - co dalej?

@Alutka11 rozumiem, przy czym specjalista może zaakceptować wstępną analizę dopiero po otrzymaniu akceptacji od Klienta.  Aby wyjaśnić sytuację zapraszam do kontaktu bezpośrednio z tą osobą, u której był złożony wniosek.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 15 z 22 (11 145 wyświetleń)

Re.: wycena nieruchomości - co dalej?

Od momentu wykonania operatu do zmiany statusu minęło 6 dni, a równy tydzień później mieliśmy już decyzję ostateczną Emotikon: Szczęśliwy Moim zdaniem poszło szybko i sprawnie.

Odpowiedz
0 Lajków
Jaqob
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
26-03-2019
Wiadomość 16 z 22 (11 125 wyświetleń)

Re: wycena nieruchomości - co dalej?

Zakończyła się wycena nieruchomości, statu wniosku przeszedł na poziom 5 z opisem: prawdopodobnie mamy już wszystko, podejmujemy decyzje. Liczyłam że od tego momentu maksymalnie w ciągu 21 dni będę miała w końcu decyzję ostateczną odnośnie przyznania kredytu. Jednak wczoraj zmienił się status na: czekamy na dodatkowe dokumenty. Mój doradza powiedział że bank czeka na akt notarialny podpisany z deweloperem. Moje pytanie czy to postępowanie jest właściwe? Przecież może dojść do sytuacji że podpisze akt notarialny z deweloperem a ostateczna decyzja może być odmowna lub na niekorzystnych warunkach, zakup nieruchomości jest uzależniony od tego czy otrzymam kredyt. 

Odpowiedz
0 Lajków
BarbaraN
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
24-04-2019
Wiadomość 17 z 22 (11 009 wyświetleń)

Re: wycena nieruchomości - co dalej?

[ Edytowane ]

Jest to właściwe postępowanie.
Nie możemy wydać decyzji ostatecznej bez umowy deweloperskiej.
Przy zakupie nieruchomości od dewelopera wymagamy jej zawsze jeszcze na etapie analizy.

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 18 z 22 (10 953 wyświetleń)

Re: wycena nieruchomości - co dalej?

PatrycjaT A jeśli kredyt hipoteczny jest na zakup nieruchomości z rynku wtórnego to czy też jest wymagany najpierw akt notarialny?

Obecnie dostarczyliśmy operat w zeszłym tygodniu, w dniu dzisiejszym zmienił się status wniosku na: Otrzymaliśmy wycenę Twojej nieruchomości.
Czekamy na dodatkowe dokumenty, o których poinformował Cię Twój specjalista.
Jednak doradca się z nami jak zwykle nie skontaktował więc nie wiemy jakich dokumentów brakuje. Czy można w takiej sytuacji samemu zareagować i wyjaśnić to z bankiem, donieść brakujące dokumenty lub chociaż się dowiedzieć jakich dokumentów brakuje? Dodam że czekamy już 2 miesiąc na decyzję czy dostaniemy kredyt czy nie termin na umowie przedwstępnej nas goni a nie możemy uzyskać żadnych informacji na bieżąco od doradcy który opóźnia cały proces ciągłymi odpowiedziami że mamy czekać. Proszę mnie nie odsyłać do doradcy bo nakreśliłam jak wygląda kontakt z tym Panem i to nic nie da.

Odpowiedz
0 Lajków
Alutka11
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
39
1
09-03-2019
Wiadomość 19 z 22 (10 877 wyświetleń)

Re: wycena nieruchomości - co dalej?

Chciałabym zapytać jak wygląda kwestia ostatecznej decyzji po przekazaniu do banku aktu notarialnego? Ile dni, dodam że bank poinformował mnie iż ma wszystkie dokumenty 11go kwietnia, nie zostałam wtedy poinformowana o konieczności przedłożenia podpisanego aktu. Akt podpisuje dopiero jutro, zgodnie z pierwotnym terminem (11.04.2019) termin 21 dni na przekazanie ostatecznej decyzji mija 2go maja, jutro przekażę akt notarialny, ile dni to może jeszcze trwać? 

Odpowiedz
0 Lajków
BarbaraN
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
24-04-2019
Wiadomość 20 z 22 (10 851 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Re.: Problem z założeniem konta.

Zależy mi na wyjaśnieniu sytuacji, jednak w tym miejscu nie mamy podglądu do danych w systemie i danych naszych klientów.
Przykro mi, że syn ma kłopot z kontem. Jeśli było zapisane zgłoszenie w tej spr...

22-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy