Odpowiedz

transza 2

hej, czy ktoś z forumowiczów wie jakie dokumenty są brane pod uwagę do uruchomienia drugiej transzy?? czy tylko dokumenty postępu budowy, czy znowu będą potrzebne zaświadczenia o zarobkach? pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
karola130
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
79
7
13-11-2020
Wiadomość 1 z 3 (2 818 wyświetleń)

Re.: transza 2

Warunki do spełnienia przed uruchomieniem każdej transzy są opisane w umowie - u mnie jest to załącznik nr 3. 

Odpowiedz
0 Lajków
czarna666
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
138
43
01-04-2020
Wiadomość 2 z 3 (2 760 wyświetleń)

Re: transza 2

karola130,kolejne transze możesz uruchomić samodzielnie przez bankowość. Informację o dokumentach do uruchomiania transzy znajdziesz w „Załączniku nr 3” do Twojej umowy kredytowej. Jeśli masz do spełniania jakieś warunki - wejdź na szczegóły Twojego kredytu hipotecznego, wybierz "Wnioski”, a następnie "Potwierdzenie spełnienia warunków umownych”. Dodaj pliki (również skany albo zdjęcia) i wyślij. Następnie przejdź w szczegółach Twojego kredytu hipotecznego na "Wnioski”, a następnie "Uruchomienie transzy”. Dyspozycję potwierdzasz kodem autoryzacyjnym.
Po wysłaniu dyspozycji wyślemy Ci potwierdzenie jej przyjęcia do realizacji. W przypadku wątpliwości będziemy się z Tobą kontaktować przez Wiadomości w Moje ING.
Jeśli wszystko będzie w porządku, dyspozycję zrealizujemy do 10 dni kalendarzowych Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
242
46
11-02-2020
Wiadomość 3 z 3 (2 716 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Decyzja w procesie NWH

Cześć, mój doradca również złożył mój wniosek przez NWH. Czy długo ostatecznie czekałaś na decyzję ostateczną?. Mój kompletny wniosek złożyliśmy 22.07 i zastanawiam się ile czasu od tego może być pode...

26-07-2024
Re.: Problem z płatnościami zbliżeniowymi

Proszę w pierwszej kolejności w bankowości internetowej w szczegółach karty wyłączyć zbliżeniowość na karcie. Następnie, proszę dokonać płatności z kodem PIN i na nowo uruchomić płatności zbliżeniowe ...

26-07-2024
Re.: Zablokowane konto przez dział bezpieczenstwa

Napisz proszę do nas ponownie na czacie. Sprawdzimy wówczas dla Ciebie informacje. Tu nie jesteśmy w stanie pomóc.

26-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy