Odpowiedz

odmowa drugiej transzy

 Złożyłam wniosek o uruchomienie drugiej transzy. Decyzja odmowna,przedstawiłam zdjęcia,faktury,dziennik budowy.                                                                            praktycznie wykorzystałam wszystkie środki z pierwszej transzy. Jak wiemy w ostatnim czasie ceny towarów i usług pogalopowały wysoko w górę.    Bank oszacował ,że brakuje prac na około 50 tyś zł .Kredyt gotówkowy nie wchodzi w grę, od rodziny ciężko powiedzieć a jeżeli tak to trzeba oddać.                       Prawie wszystkie oszczędności wydałam na postawienie domu stan surowy zamknięty. Co robić? I Drugie pytanie,gdy nie otrzymam drugiej transzy można zacząć spłacać raty kapitałowo- odsetkowy, dodam doradca odsyła mnie do asystenta a ten uważam mało kompetentny

Odpowiedz
0 Lajków
Frajer1
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
12-02-2023
Wiadomość 1 z 3 (2 456 wyświetleń)

Re.: odmowa drugiej transzy

Odpowiem tylko na drugie pytanie. Bank nie pozwala na spłatę pełnych rat bez uruchomienia wszystkich transzy. Po uruchomieniu wszystkich transzy, jeśli okres budowlany się jeszcze nie skończył, będzie można podpisać aneks o rezygnacji z karencji.

 

Na pierwsze to tylko sugestia. Proszę zwrócić uwagę na to, że okres budowlany można przedłużać niezależnie od uruchomionych transz. Do 3 lat bank nie robi problemów, przedłużenie ponad 3 lata też jest możliwe.

Odpowiedz
0 Lajków
gpp15927
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
13
3
04-12-2022
Wiadomość 2 z 3 (2 439 wyświetleń)

Re: odmowa drugiej transzy

Faktycznie jest tak, jak pisze @gpp15927 w temacie skrócenia karencji i rozpoczęcia spłaty rat kapitałowo odsetkowych. Kredyt musi być uruchomiony w całości. 
Natomiast jeśli zabrakło Ci środków na realizację pierwszej transzy, możesz złożyć w oddziale wniosek o aneks o podwyższenie kwoty kredytu. Ponownie będziemy przeliczać Twój kosztorys. Skontaktuj się proszę z naszymi doradcami hipotecznymi, sprawdzą dla Ciebie dokładnie jakie dokumenty będziemy potrzebować. Możesz zadzwonić pod numer 32 357 00 57 lub napisać do nas na czacie w Moje ING. 
Za taki aneks pobierzemy prowizję od kwoty podwyższenia. % prowizji wynika z umowy kredytowej.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
773
171
04-09-2015
Wiadomość 3 z 3 (2 383 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witam! Mam dziwny problem z aplikacją Moje ING. Od dzisiaj rana podczas próby włączenia aplikacji, zaczyna się ona szybko odświeżać a przy tym odtwarza się dźwięk jakiegoś powiadomienia i wibracja. (I...

17-04-2024
ubezpieczenie nieruchomości

10 każdego miesiąca ING pobiera mi składkę za ubezpieczenie nieruchomości. 17 kwietnia wypowiedziałem polisę aby zwiększyć wartość nieruchomości i podpisałem nową polisę. Dzień później pobrano mi pono...

17-04-2024
Zeskanuj i zapłać

Witam!

 

Kiedy można się spodziewać wdrożenia bardzo przydatnej funkcji Zeskanuj (QR) i zapłać?

17-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy