Odpowiedz

odmowa drugiej transzy

 Złożyłam wniosek o uruchomienie drugiej transzy. Decyzja odmowna,przedstawiłam zdjęcia,faktury,dziennik budowy.                                                                            praktycznie wykorzystałam wszystkie środki z pierwszej transzy. Jak wiemy w ostatnim czasie ceny towarów i usług pogalopowały wysoko w górę.    Bank oszacował ,że brakuje prac na około 50 tyś zł .Kredyt gotówkowy nie wchodzi w grę, od rodziny ciężko powiedzieć a jeżeli tak to trzeba oddać.                       Prawie wszystkie oszczędności wydałam na postawienie domu stan surowy zamknięty. Co robić? I Drugie pytanie,gdy nie otrzymam drugiej transzy można zacząć spłacać raty kapitałowo- odsetkowy, dodam doradca odsyła mnie do asystenta a ten uważam mało kompetentny

Odpowiedz
0 Lajków
Frajer1
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
12-02-2023
Wiadomość 1 z 3 (2 506 wyświetleń)

Re.: odmowa drugiej transzy

Odpowiem tylko na drugie pytanie. Bank nie pozwala na spłatę pełnych rat bez uruchomienia wszystkich transzy. Po uruchomieniu wszystkich transzy, jeśli okres budowlany się jeszcze nie skończył, będzie można podpisać aneks o rezygnacji z karencji.

 

Na pierwsze to tylko sugestia. Proszę zwrócić uwagę na to, że okres budowlany można przedłużać niezależnie od uruchomionych transz. Do 3 lat bank nie robi problemów, przedłużenie ponad 3 lata też jest możliwe.

Odpowiedz
0 Lajków
gpp15927
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
13
3
04-12-2022
Wiadomość 2 z 3 (2 489 wyświetleń)

Re: odmowa drugiej transzy

Faktycznie jest tak, jak pisze @gpp15927 w temacie skrócenia karencji i rozpoczęcia spłaty rat kapitałowo odsetkowych. Kredyt musi być uruchomiony w całości. 
Natomiast jeśli zabrakło Ci środków na realizację pierwszej transzy, możesz złożyć w oddziale wniosek o aneks o podwyższenie kwoty kredytu. Ponownie będziemy przeliczać Twój kosztorys. Skontaktuj się proszę z naszymi doradcami hipotecznymi, sprawdzą dla Ciebie dokładnie jakie dokumenty będziemy potrzebować. Możesz zadzwonić pod numer 32 357 00 57 lub napisać do nas na czacie w Moje ING. 
Za taki aneks pobierzemy prowizję od kwoty podwyższenia. % prowizji wynika z umowy kredytowej.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
775
171
04-09-2015
Wiadomość 3 z 3 (2 433 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: OKO BONUS a wymiana dowodu osobistego

Mając ważny dokument tożsamości możesz śmiało korzystać z naszej oferty. Dopiero w momencie jeśli dowód straci ważność, to nie założysz nowego produktu Emotikon: Szczęśliwy 

30-04-2024
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej lub z naszą infolinią. Przekażemy indywidualne zgłoszenie do działu IT. 

30-04-2024
Re: Re.: Bankomat wciągnął moje pieniadze

Cieszymy się, że udało się sprawę wyjaśnić.

30-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy