03-12-2020 21:06
Dzień dobry,
Złożyliśmy z mężem wniosek o kredyt hipoteczny - 28.10. Dostarczyliśmy wszystkie niezbędne dokumenty w 1 kroku i nadal jesteśmy na etapie "analizujemy dokumenty" (2 z 6). 26.11 status wniosku zmienił się na oczekiwanie na skompletowanie dokumentów i poproszono nas o dostarczenie PIT za 2019. Pit był oczywiście dostarczony za pierwszym razem... Dokładnie ten sam dokument wysłaliśmy ponownie i nadal czekamy. W mojej ocenie jest to działanie celowe dla wydłużenia terminu. Nie możemy dłużej czekać. Mamy zdolność kredytową na dużo większa kwotę, oferta ING jest dobra, ale musimy zmienić bank. Czas oczekiwania na decyzję, jakiekolwiek działania - trwają zbyt długo.
Z pozdrowieniami
Magda
04-12-2020 21:11
@Magda_sz88 Przykro mi, że chcesz podjąć taką decyzję
Zachęcam do kontaktu ze specjalistą, u którego kompletowałaś dokumenty. Sprawdzi co dzieje się z Twoim wnioskiem. Mam nadzieję, że uda się szybko załatwić sprawę.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |