Odpowiedz

jakość usług - terminy

Dzień dobry,

chciałabym się dowiedzieć, dlaczego brakuje terminów na podpisanie kredytu hipotecznego. W ciągu 2 tygodni w całym Wrocławiu nie można znaleźć placówki, gdzie można umówić sie na podpisanie umowy po godzinie 15tej. Dwa tygodnie, to dużo - w związku ze zwiększonym popytem/ zapotrzebowaniem powinni Państwo być bardziej elastyczni i w razie potrzeby zatrudnić/ przeszkolić dodatkowych pracowników etc. Rozumiem, że mają Państwo obecnie dobrą ofertę i niebardzo bankowi zależy na zadowoleniu klientów, ale nie oszukujmy się - ludzie biorący kredyty przynoszą bardzo dużą część dochodów dla banku.

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
marzenaob89
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
31-01-2020
Wiadomość 1 z 2 (1 415 wyświetleń)

Re.: jakość usług - terminy

Przepraszamy, że nie udało Ci się umówić na spotkanie😔
Oprócz atrakcyjności oferty wpływ na to może mieć między innymi czas, który jest potrzebny do kompleksowego załatwienia formalności.
Każdego klienta traktujemy indywidualnie i zależy nam na tym, aby podczas spotkania uzyskał wszelkie informacje.
Proszę, skontaktuj się z naszymi specjalistami hipotecznymi:

  • na czacie po zalogowaniu do Mojego ING (dostępni od poniedziałku do piątku od godziny 8:00-20:00),
  • telefonicznie pod numerem: 32 357 00 65. Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00- 21:00, w soboty od 8:00-16:00).

Umówimy dla Ciebie spotkanie w celu podpisania umowy o kredyt hipoteczny🙂

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 2 z 2 (1 325 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Numer karty oraz kod CVV

Wyobraźcie sobie jak bardzo idiotyczna jest ta argumentacja o bezpieczeństwie związanym z nieujawnianiem danych kart w APLIKACJI XD Waszak wszyscy się zgodzimy, że zdecydowanie bardziej bezpieczne jes...

14-04-2024
Re: Usługa Visa Mobile została zamknięta...

Przez forum nie mamy możliwości sprawdzić danych związanych z Twoją kartą w systemie bankowym. Napisz do nas w tej sprawie jutro na czacie w Moim ING i sprawdzimy to dla Ciebie. Specjaliści są również

...

14-04-2024
Re: Brak informacji co poszło nie tak, choć jest opis w response

Dziękujemy za przesłaną opinię w tej sprawie 

13-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy