02-06-2017 18:48
03-06-2017 08:27
03-06-2017 09:17
05-06-2017 10:29
Witam,
Doczekaliśmy się z mężem wstępnej decyzji- pozytywnej!
Teraz bank prosi o wpłatę za rzeczoznawcę i podpisanie umowy deweloperskiej.
Moje pytanie- jaki jest koszt tej umowy?
I pytanie numer dwa- kiedy i w jaki sposób wpłaca się wkład własny?
05-06-2017 11:26
Za wycenę mieszkania za pośrednictwem naszego banku zapłacisz 420 zł, natomiast wycenę domu 680 zł.
W sprawie umowy deweloperskiej powinniście kontaktować się z deweloperem. Ten koszt nie jest zależny od banku (będzie to przede wszystkim koszt umowy podpisywanej z notariuszem).
Wymagamy wniesienia wkładu własnego minimalnego 20%, przed uruchomieniem. Decyzje podejmujemy indywidualnie dla każdego wniosku, dlatego o szczegóły dotyczące wkładu własnego możesz dopytać doradcę u którego kompletujesz wniosek.
05-06-2017 11:36
mam pytanie czy koszt za wycene nieruchomości mozna wliczyć w kredyt? czy trzeba przed decyzją ostateczną zapłacić ?
05-06-2017 13:37
Nie możemy skredytować kosztu wyceny.
Przed udzieleniem decyzji ostatecznej oceniamy wartość zabezpieczenia. Jest to koszt który się pojawia przed podpisaniem umowy.
05-06-2017 14:57 | Edytowano: 05-06-2017 14:59
Mam jeszcze pytanie o ilość transzy.
Bierzemy kredyt na 180 tys. (wkład własny to 75 tys), we czwartek idziemy podpisać umowę deweloperską
i trzeba będzie ustalić ilość transzy.
I jestem zielona jak to zrobić. Dostaliśmy decyzję wstępną pozytywną ważną do 05.07.
Odbiór mieszkania mamy 31.01.2018. Chcielibyśmy, żeby I transza w całości była z naszego wkładu własnego.
Ale pojawia się problem jak rozpisać dalsze transze? Dostaliśmy info od naszego doradcy,że bank za uruchomienie
kolejnych transzy pobiera opłaty i najbardziej korzystne dla nas jest aby kredyt był wypłacony w całości..
06-06-2017 12:26
ja tez mam podobne pytanie ja zakupuje budowe oraz dobieram kwote na wykonczenie jest ona nie wielka w porównaniu do całej inwestycji czy też dostanę cala transze ?
06-06-2017 16:13
Jest taka możliwość. Należy pamiętać, że wypłata transz za każdym razem ustalana jest indywidulanie.
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024