27-01-2020 16:15
Dzień dobry, w złożonym przeze mnie wniosku mam wybrany wariant ubezpieczenia Mieszkaj bezpiecznie z PZU (pakiet podstawowy).
Czy po otrzymaniu decyzji lub w trakcie trwania kredytu mogę zmienić wariant ubezpieczenia na rozszerzony? Czy też jest już po temacie?
28-01-2020 16:15
Jeśli nie podpisałeś umowy o kredyt, możesz zmienić wariant ubezpieczenia. W przypadku, gdy umowę już podpisałeś skontaktuj się z naszą infolinią - (32) 357 00 57. Sprawdzimy w systemie, czy możesz rozszerzyć ten wariant 😉
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |