27-01-2020 16:15
Dzień dobry, w złożonym przeze mnie wniosku mam wybrany wariant ubezpieczenia Mieszkaj bezpiecznie z PZU (pakiet podstawowy).
Czy po otrzymaniu decyzji lub w trakcie trwania kredytu mogę zmienić wariant ubezpieczenia na rozszerzony? Czy też jest już po temacie?
28-01-2020 16:15
Jeśli nie podpisałeś umowy o kredyt, możesz zmienić wariant ubezpieczenia. W przypadku, gdy umowę już podpisałeś skontaktuj się z naszą infolinią - (32) 357 00 57. Sprawdzimy w systemie, czy możesz rozszerzyć ten wariant 😉
Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,
... 26-11-2024Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S