03-08-2022 08:39 | Edytowano: 03-08-2022 08:50
Podejrzewam, że chodzi o to z tym harmonogramem, że bank nie chce pokazać w całości korekty jaką wakacje kredytowe wniosą w przychody baku i prognozowanego wyniku rocznego, dlatego korygowana jest tylko najbliższa rata i naliczane "błędne podwójne odsetki". W takich harmonogramach dalej bank ma przyszłe wpływy jakby nie było wakacji. Wysocy managerowie premie przecież musza wziąć za wyniki a akcjonariusze natomiast i tak targają włosy na głowie po spadku akcji w ujęciu YTD wiec nie ma co im jeszcze bardziej psuć nastojów. Lepiej wkurzyć klienta niż akcjonariusza. Myślę jednak że bez UOKiK i KNF w tym wypadku się nie obejdzie.
05-08-2022 14:23
22-08-2022 13:36
Czesc, a na jaki email do UOKiK wogole mozna wyslac odnosnie tej sytuacji?
23-08-2022 15:54 | Edytowano: 23-08-2022 15:55
Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Tutaj nie możemy sprawdzić Twojego wniosku i odnieść się do jego szczegółów. Jeśli złożyłeś reklamację w tej sprawie, to odpowie na nią analityk kredytowy -
... 10-03-2025Cześć,
Chciałbym poruszyć dziś temat usypiającego się ekranu podczas składania np. wniosku kredytowego.
Podczas składania takowego wniosku, po zaledwie 10-15 sekundach ekran się przyciemnia, po czym
... 10-03-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
14 | |
10 | |
6 | |
5 | |
5 |