Odpowiedz

Wzrost kwoty pozostałej do spłaty

Dzień dobry,

W moim kredycie w ostatnim miesiącu wzrosła o ok 600zl kwota pozostała do spłaty. Nie dostałam od ING powiadomienia o nowym harmonogramie, nie ma uzasadnienia dla tej kwoty. 

Złożyłam reklamację ale na razie bez odpowiedzi. Czy ktoś miał podobnie?

Odpowiedz
0 Lajków
Beatrzizz007
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
3
09-07-2022
Wiadomość 1 z 2 (2 941 wyświetleń)

Re: Wzrost kwoty pozostałej do spłaty

Przez forum trudno jest nam się odnieść do tej sytuacji. Dobrze, że złożyłaś reklamację, na jej podstawie postaramy się wszystko wyjaśnić.  



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
453
84
18-01-2021
Wiadomość 2 z 2 (2 852 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

U mnie wystąpiła ta sama sytuacja co u AleKre1995. Otwierając aplikację z rana wszystko było w porządku, jednak kolejnym razem - około 10:45 pojawił się widok "Aktywuj aplikację lub załóż konto bankow

...

30-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

A czy jest szansa zobaczyć obecną "ścieżkę rozwoju" aplikacji? kiedy nawet na kilka miesięcy do przodu można było zobaczyć co przed nami. 

 

Kto obecnie jest menadzerem spełeności? da się to jakoś reani

...

29-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

Na ten moment nie planujemy zmian w tym zakresie, natomiast przekazałam Twoją sugestię do specjalistów 😊

29-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy