09-12-2022 08:50
Dzień dobry,
W moim kredycie w ostatnim miesiącu wzrosła o ok 600zl kwota pozostała do spłaty. Nie dostałam od ING powiadomienia o nowym harmonogramie, nie ma uzasadnienia dla tej kwoty.
Złożyłam reklamację ale na razie bez odpowiedzi. Czy ktoś miał podobnie?
10-12-2022 09:30
Przez forum trudno jest nam się odnieść do tej sytuacji. Dobrze, że złożyłaś reklamację, na jej podstawie postaramy się wszystko wyjaśnić.
Tutaj nie sprawdzimy informacji o Twojej umowie
Proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 77. Specjaliści na infolinii są dostępni w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzin
Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”
Obowiązuje od 07 stycznia 2026 r.
§ 1 Wprowadzenie
1. Organizatorem Konkursu (zwanego dalej „Konkursem”) jest ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowic
... 19-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |