09-12-2022 08:50
Dzień dobry,
W moim kredycie w ostatnim miesiącu wzrosła o ok 600zl kwota pozostała do spłaty. Nie dostałam od ING powiadomienia o nowym harmonogramie, nie ma uzasadnienia dla tej kwoty.
Złożyłam reklamację ale na razie bez odpowiedzi. Czy ktoś miał podobnie?
10-12-2022 09:30
Przez forum trudno jest nam się odnieść do tej sytuacji. Dobrze, że złożyłaś reklamację, na jej podstawie postaramy się wszystko wyjaśnić.
Dzień dobry
Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)
pozdrawiam
Rafał
05-12-2025Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc
... 04-12-2025Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest.
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |