Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Wypowiedzenie ubezpieczenia na zycie

Witam

 

Czy jest jakikolwiek inny sposob niz wizyta w placowce by wypowiedizec umowe ubezpieczenia na zycie?

Do najblizszej mam 100km - dodatkowo musze zabrac urlop bo w weekendy nie pracuje.

 

To troche absurd ze nie idzie tego zrobic w inny sposob..

mariop4
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
16
1
14-10-2018
Wiadomość 1 z 4 (4 545 wyświetleń)

Re.: Wypowiedzenie ubezpieczenia na zycie

I ja też chętnie się dowiem jak tego można dokonać.
Przyłączam się do pytania.
Odpowiedz
0 Lajków
maked77
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
27-09-2023
Wiadomość 2 z 4 (4 498 wyświetleń)

Re.: Wypowiedzenie ubezpieczenia na zycie

Podobno tylko w banku. Co jest dla mnie absurdem totalnym, dlaczego nie mozna np. wyslac jakiegos pisma? albo zlecic to online?

Wyglada na to, ze to specjalnie bo nie kazdy jak np. ja ma czas dymac 100km do ing.

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
mariop4
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
16
1
14-10-2018
Wiadomość 3 z 4 (4 430 wyświetleń)

Re: Re.: Wypowiedzenie ubezpieczenia na zycie

Proszę, zadzwońcie na naszą infolinię pod numerem 32 357 00 57. Sprawdzimy, czy będziemy mogli zaproponować Wam inne rozwiązanie. Kwestia jest tutaj często indywidualnych warunków ubezpieczenia. Godziny kontaktu:
pon. - pt. 8:00 - 18:00
sob. 8:00 - 16:00



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
603
128
12-04-2017
Wiadomość 4 z 4 (4 413 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub

...

25-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi by

...

25-04-2025
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

25-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy