10-11-2021 19:32
12-11-2021 10:51
Sytuacja, o której piszesz nie jest standardowa.
Musimy sprawdzić czy będzie taka możliwość, dlatego prosimy Cię o kontakt z naszą infolinią hipoteczną.
Kontakt jest możliwy pod numerem 32 357 00 57. Specjaliści są dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 20:00. W soboty w godzinach 8:00 - 16:00.
Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,
... 26-11-2024Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S