03-07-2022 13:02
05-07-2022 09:28
Każdy taki wniosek jest rozpatrywany indywidualnie. Trudno jest więc na forum odnieść się do Twojej sytuacji. Proszę skontaktuj się z doradcą, który zajmował się Twoim wnioskiem lub z naszą infolinią 32 357 00 57. Specjalista postara się to wyjaśnić
05-07-2022 11:15
05-07-2022 11:19
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
14 | |
10 | |
6 | |
5 | |
5 |