03-07-2022 13:02
05-07-2022 09:28
Każdy taki wniosek jest rozpatrywany indywidualnie. Trudno jest więc na forum odnieść się do Twojej sytuacji. Proszę skontaktuj się z doradcą, który zajmował się Twoim wnioskiem lub z naszą infolinią 32 357 00 57. Specjalista postara się to wyjaśnić
05-07-2022 11:15
05-07-2022 11:19
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |