03-07-2022 13:02
05-07-2022 09:28
Każdy taki wniosek jest rozpatrywany indywidualnie. Trudno jest więc na forum odnieść się do Twojej sytuacji. Proszę skontaktuj się z doradcą, który zajmował się Twoim wnioskiem lub z naszą infolinią 32 357 00 57. Specjalista postara się to wyjaśnić
05-07-2022 11:15
05-07-2022 11:19
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024