23-05-2019 12:41
martulla Proszę, skontaktuj się z specjalistą, który przyjmował Twój wniosek. On umówi Ci spotkanie w celu podpisania umowy kredytowej.
Jeśli będzie taka możliwość, to może się to odbyć także w sobotę. Nie mogę Ci jednak zagwarantować, że w tym dniu specjaliści będą dostępni.
29-05-2019 08:29
Wniosek w dalszym ciągu stoi - osoba zajmująca się sprawą wzięła sobie wolne, a sprawa tkwi u niej na stanie od 2 dni i nikt się nią nie zajmuje.
Ten bank można tylko odradzać - opieszałość rodem ze stereotypowych państwowych urzędów.
Ludzie... my jesteśmy klientami, na których zarabiacie a nie u***liwymi petentami!
29-05-2019 12:11
Dokument dodatkowy ktorego oczekiwał analityk ING wpłynął do banku w połowie zeszłego tygodnia... od tamtej pory status sie nie zmienił i dalej widnieje "oczekujemy na dodatkowe dokumenty"... KPINA!!
30-05-2019 09:42 | Edytowano: 30-05-2019 09:43
Przykro mi, że odradzasz nasz bank ☹ Każdy wniosek rozpatrujemy indywidualnie. Staramy się robić to tak szybko, jak tylko możemy. Na tym etapie, szczegóły może sprawdzić dla Ciebie specjalista u którego kompletowałaś wniosek. Jestem przekonana, że specjalista skontaktuje się z Tobą jak tylko zmienimy status wniosku.
16-09-2019 09:46
Jaki jest czas oczekiwania na rzeczoznawce do wycene domu w ramach kredytu hipotecznego?
16-09-2019 18:28
Staramy się to robić jak najszybciej. Obecnie czas oczekiwania wynosi około 10 dni.
23-09-2019 11:26 | Edytowano: 23-09-2019 11:33
A jesli operat wlasny dostarczono to ile dni sie czeka na ostateczna?
24-09-2019 11:44 | Edytowano: 24-09-2019 11:47
roloc od złożenia kompletu dokumentów wraz z operatem szacunkowym decyzję kredytową podejmiemy do 21 dni kalendarzowych. Status wniosku powinien się jednak zmienić do 5 dni roboczych.
Jeśli operat będziesz chciał wykonać samodzielnie ze swoim rzeczoznawcą, powinieneś to zrobić zgodnie z wytycznymi, które znajdziesz tutaj.
Życzę pozytywnej decyzji kredytowej i realizacji swoich planów
24-09-2019 13:06 | Edytowano: 24-09-2019 13:07
operat już zrobiony. wysłany w środę to w piątek powinien być w banku. Czyli tak naprawdę do 5 dni roboczych od tego poniedziałku? Rezerwacja nam się zaraz kończy... Można to jakoś przyśpieszyććć?
25-09-2019 14:31
Proszę, skontaktuj się w tej sprawie z osobą, u której kompletowałeś dokumenty. Specjalista sprawdzi, jak może Ci pomóc.
Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,
... 26-11-2024Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S