Odpowiedz

Re.: Wpis hipoteki

A ja mam takie pytanie, rozumiem ze po podpisaniu aktu notarialnego bank ma 14 dni na wystawianie dokumentów do wpisu hipoteki, czy w międzyczasie może wiec uruchomić kredyt czy trzeba czekać te 14 dni plus czas potrzebny na złożenie wniosku do sadu?
Odpowiedz
0 Lajków
Daniel3
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
22-09-2021
Wiadomość 11 z 14 (3 733 wyświetleń)

Re: Re.: Wpis hipoteki

Kredyt uruchomimy po 10 dni roboczych, od daty złożenia dyspozycji pisemnej o jego uruchomieniu oraz dostarczeniu dokumentów, które są potrzebne na tym etapie Emotikon: Szczęśliwy Informację o niezbędnych dokumentach otrzymasz w momencie podpisywania umowy.

 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
554
124
04-09-2015
Wiadomość 12 z 14 (3 681 wyświetleń)

Re: Re.: Wpis hipoteki

[ Edytowane ]

kiedy dostanę od banku dokumenty potrzebne do wpisu hipoteki, na etapie podpisywania umowy kredytowej, czy po przedstawieniu aktu notarialnego? Chodzi o rynek wtórny.

W poście wyżej jest napisane że dopiero po podpisaniu aktu notarialnego i złożeniu zapotrzebowania na dokumenty  bank ma 14 dni na wydanie tych dokumentów, a to oznacza ze uruchomienie kredytu byłoby dopiero po ok 24 dniach od podpisania aktu. 

Odpowiedz
0 Lajków
Daniel3
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
22-09-2021
Wiadomość 13 z 14 (3 673 wyświetleń)

Re: Re.: Wpis hipoteki

Nie do końca jest tak jak napisałeś. 
Jak przyjdziesz do nas z aktem notarialnym, to specjalista w tym samym dniu wystawi dla Ciebie dokumenty do wpisu hipoteki. Jak tylko złożysz je w sądzie, to z dokumentem, który to potwierdzi oraz potwierdzeniem dokonania wpłaty, powinieneś ponownie do nas przyjść. Wtedy przyjmiemy dyspozycję uruchomienia kredytu Emotikon: Szczęśliwy 
 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
554
124
04-09-2015
Wiadomość 14 z 14 (3 609 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Ogromny problem - jedna osoba w reprezentacji przy dwuosobowym schemacie akceptacji

Dzień dobry, czy udało się rozwiązać powyższy problem? I jeżeli tak to w jaki sposób, ponieważ mierze się dokładnie z tym samym problemem, jestem całkowicie zablokowany jeżeli chodzi o wysyłanie przel...

10-03-2025
Re.: Problem z zaciągnięciem kredytu gotówkowego

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Tutaj nie możemy sprawdzić Twojego wniosku i odnieść się do jego szczegółów. Jeśli złożyłeś reklamację w tej sprawie, to odpowie na nią analityk kredytowy -

...

10-03-2025
Składanie wniosków - wygaszanie oraz blokowanie ekranu

Cześć, 

 

Chciałbym poruszyć dziś temat usypiającego się ekranu podczas składania np. wniosku kredytowego. 

 

Podczas składania takowego wniosku, po zaledwie 10-15 sekundach ekran się przyciemnia, po czym

...

10-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy