23-04-2020 12:18
a jakie dokumenty chciał od Was bank po wydaniu wstępnej decyzji? Trochę bez sensu jest, że trzeba jeszcze coś dosyłać. przez to cały proces się wydłuża :/
23-04-2020 12:37
W naszym przypadku chciał po raz kolejny potwierdzenie wpływów wynagrodzeń za ostatnie 3m-ce, jeżeli uległy zmniejszeniu to także wyjaśnienie czym było to spowodowane....
Oświadczenie , że zostanie założona nowa Księga Wieczysta dla nieruchomości.
Mąż w zeszłym roku prowadził działalność gospodarczą, która została zamknięta i jest od dawna zatrudniony na umowę o pracę no i pomimo wszystko chcieli KPiR z ostatnich 3 m-cy.
23-04-2020 13:03
23-04-2020 13:06
Mam nadzieję, że w moim przypadku też będzie taki przeskok... Szczerze powiem, że pośrednik kredytowy twierdził, że po uzupełnieniu dokumentów bank dopiero zabierze się za wycenę nieruchomości i trzeba się liczyć , że może potrwać to jeszcze około 2 tygodnie tak więc liczę , że uda się jednak szybciej
23-04-2020 13:47 | Edytowano: 23-04-2020 13:55
@Agnieszka94 - u mnie wycena nieruchomości przez bank (ta sama miejscowość) zajeła 2 dni robocze (licząc od przelewu za wycenę). Co do uzupełnienia dokumentów to po ich przekazaniu bank potrzebował 3 dni robocze na zmianę statusu na kolejny etap (Decyzja) więc po wstępnej analizie dalsze etapy idą w miarę sprawnie. W tych 3 dniach roboczych bank zarówno zapoznał się z uzupełnionymi dokumentami jak i została zrobiona wycena. Yuppi!
23-04-2020 14:15
Jeżeli chodzi o mnie to bank już od dawna ma operat bo zleciłam go na własną rękę tak wiec w tej kwestii jest wszystko okej..
Tak więc trzeba być dobrej myśli, że dalej już to sprawnie pójdzie..
23-04-2020 15:27
u mnie dzisiaj wstępna decyzja i te same dokumenty wymagane do dosłania. potwierdzenie wpływów z ostatnich miesięcy i wyjaśnienie skąd różnice. nie wiem, może analitykowi coś się nie spodobało skoro tak drąży temat. ciekawe ile to teraz potrwa no i jaka będzie decyzja
23-04-2020 15:37 | Edytowano: 23-04-2020 15:38
U mnie właśnie wskoczył etap 4 a wczoraj dostarczałam dokumenty uzupełniające tak więc może jakoś pójdzie
23-04-2020 15:57
23-04-2020 17:23
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024