08-04-2020 17:50
Dzień dobry,
Nie jestem w stanie ustalić na infolinii statusu mojego wniosku. Jestem odsyłana do pośrednika. Dlaczego nie mogę kontaktować się bezpośrednio, skoro to mnie dotyczy sprawa? Jest to dla mnie nielogiczne. Wniosek został złożony 11 marca i do dziś nie ma jakiejkolwiek decyzji.
08-04-2020 20:13
możesz podać numer wniosku ?
08-04-2020 20:39
Jeśli rozpoczynasz wnioskowanie o kredyt u pośrednika, to tylko u niego możesz sprawdzić ten wniosek. Maja one nieco inne oznaczenia, a przez to na infolinii lub na czacie nie widzimy tego wniosku
09-04-2020 09:30
Napisałam wiadomość prywatną.
09-04-2020 16:00
09-04-2020 16:03
09-04-2020 16:22
09-04-2020 16:23
10-04-2020 09:08
Ja dzwoniłam kilka razy za infolinię i trafiałam na różne osoby. Tylko jedna (chyba na 7-8 prób) podała mi numer mojego wniosku, abym mogła go śledzić online. Chyba zależy od dobrych chęci.
10-04-2020 12:23
Przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce. Termin podany przy zgłoszeniu jest maksymalnym. Przekazałam w Twojej sprawie wiadomość do zespołu reklamacyjnego z prośbą o przyspieszenie.
09-11-2025Przekazałam Twoją opinię do zespołu, który zajmuje się naszą ofertą i usługami.
09-11-2025Tutaj nie mamy już dostępu do szczegółów Twojej płatności i odpowiedzi na zgłoszenie.
Jeśli chciałabyś dopytać w tej sprawie, napisz do nas na czacie w Moim ING.
09-11-2025
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |