13-04-2018 15:03 | Edytowano: 13-04-2018 15:04
@alexzem Każdy Klient, który ma wątpliwości odnośnie etapu na jakim znajduje się jego wniosek, czy terminu wydania decyzji kredytowej może się skontaktować ze specjalista lub przedstawicielem bankowy, u którego wniosek jest kompletowany.
Aktualnie na infolinii nie sprawdzimy szczegółów na temat wniosku przyjętego przez specjalistę z oddziału banku, ponieważ wszystkie informację zwrotne na temat złożonych dokumentów są wysyłane bezpośrednio do oddziału. Założenie wniosku przez przedstawiciela bankowego możemy potwierdzić na infolinii.
13-04-2018 15:11
@wojtech Tak, jeśli wynagrodzenie wpływa na konto w naszym banku to wystarczy tylko „Oświadczenie o dochodach”, ponieważ widzimy wpływy na rachunku.
15-04-2018 17:23
16-04-2018 13:12
16-04-2018 13:19
Chyba wydanie decyzji też się przedłuża. Miało być 6 dni od operatu. Dzisiaj mija 7 i dalej cisza....
16-04-2018 14:22
6 dni? Kilka dni temu zmienili czasy oczekiwania...
Decyzja ostateczna: 7-9 dni roboczych
16-04-2018 14:33
Niech oni lepiej ludzi zatrudniają, a nie terminy zmieniają. Z takim podejściem tracą klientów.
16-04-2018 16:12
U mnie sytuacja wyglada tak:
Złożenie kompletnego wniosku w banku - 20.03.
i od tej pory cisza.
Ja i mąż jesteśmy klientami ing od dawien dawna i chcemy wziąc mały kredyt o wartości 1/5 naszej zdolności kredytowej...
Jestem już tym naprawdę delikatnie mówiąc zażenowana.
16-04-2018 16:22
Wniosek składany gdy jeszcze analiza wstępna była do 13 dni - teraz jest 21.
12.03 - złożenie wniosku
14.03 - zarejestrowanie wniosku w banku "analiza dokumentów"
09.04 - wstępna decyzja pozytywna
10.04 - dostarczenie operatu
Osobiście czuję, że w kwietniu ostatecznej nie dostaniemy, a potem jeszcze majówka...
16-04-2018 23:04
Drodzy przyszli dłużnicy ING , proponuję zmienić nieco front z narzekającego na doceniający fachowość, profesjonalizm i odpowiedzialność instytucji, która najprawdopodobniej pożyczy nam całkiem spore sumki na sfinansowanie marzeń bytowych. Przecież głównie to braliśmy pod uwagę wybierając jeden z najbardziej rozpoznawalnych banków na rynku. Doceńmy fachowców, którzy rzetelnie i skrupulatnie analizują dokumentację aby wydana decyzja nie była w przyszłości problemem zarówno dla banku jak i kredytobiorcy. Trwają przy tym założeniu, mimo nacisków rożnych społeczności na przyspieszanie i pobieżną ocenę wniosków. Brawo!
To mówiłem ja, Jarząbek
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024