19-03-2018 17:17
19-03-2018 18:15
Pomyliłem się, składałem wniosek 24.02, dziś miała być odpowiedź na pewno, nie ma.
20-03-2018 09:32
@Fliper @Konto usunięte Dokładamy wszelkich starań aby wszystkie wnioski kredytowe złożone przez Klientów rozpatrzyć w jak najkrótszym możliwym terminie, czyli 21 dni od otrzymania kompletnej dokumentacji.
Sytuacje, w których rozpatrywanie wniosku się przedłuża często związane są z faktem że załączona dokumentacja jest niekompletna. W takich przypadkach należy odpytać o szczegóły Specjalisty lub Przedstawiciela bankowego, u którego wniosek jest kompletowany.
20-03-2018 09:45
20-03-2018 10:14 | Edytowano: 20-03-2018 10:15
Kontaktowałem się wczoraj z przedstawicielem bankowym i twierdzi, że wniosek jest kompletny i ma ciągle status "analiza dokumentów" jakby czegoś brakowało byłaby już informacja. Podał też mi aktualny czas procesowania jakby kogoś to interesowało:
Rejestracja wniosku: 3-4 dni robocze
Analiza wstępna: 13-15 dni roboczych
Wycena nieruchomości: 7-9 dni roboczych
Decyzja ostateczna: 5-6 dni roboczych
czyli jak się zsumuje maksymalne widełki to 34 dni roboczych, w przełożeniu na dni kalendarzowe to około 46 dni (czyli jakieś do 7 tygodni) tak żeby nie było złudzeń.
20-03-2018 10:17
Tak jak wspomnieliśmy wcześniej, decyzje wydajemy do 21 dni - od otrzymania kompletnej dokumentacji.
Każdy Klient, który ma wątpliwości odnośnie etapu na jakim znajduje się jego wniosek może odpytać o szczegóły swojego Specjalisty lub Przedstawiciela bankowego.
20-03-2018 10:36
20-03-2018 10:49
Ja składałam 01.03 a decyzja w sobotę 17.03
20-03-2018 11:45
20-03-2018 12:24
Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,
... 26-11-2024Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S