Odpowiedz

Warunki do 2 transzy

Witam powoli dopinam realizację warunków z pierwszej transzy ,wykorzystano około 200 tys zł  tyle było w pierwszej transzy z czego na 40 tys posiadam fv materiał z usługą niestety materiał jeszcze nie dojechał do wykonawcy tynki oraz styropian , czy jest możliwość o ubiegranie się z tą fv o wypłatę kolejnej transzy ?

niestety stoję z pracą gdyż pieniądze zapłacono a hydraulik czeka .. proszę o odpowiedź jak to rozwiązać dodam że 165 tyś jest wykonane zgodnie z kosztorysem

Odpowiedz
0 Lajków
los_mar
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
28-03-2022
Wiadomość 1 z 4 (1 705 wyświetleń)

Re: Warunki do 2 transzy

Tak, jeśli posiadasz faktury za zakupione już materiały - opłacone ale niewbudowane, też akceptujemy jako poniesione koszty. Prześlij nam proszę wszystkie dokumenty jakie posiadasz: zdjęcia + dziennik budowy + te faktury. Wtedy nasz analityk to sprawdzi i się ustosunkujemy.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
439
82
18-01-2021
Wiadomość 2 z 4 (1 643 wyświetleń)

Re: Warunki do 2 transzy

Czy fv za usługę również wchodzi w grę która będzie dopiero wykonana?
Odpowiedz
0 Lajków
los_mar
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
28-03-2022
Wiadomość 3 z 4 (1 620 wyświetleń)

Re: Warunki do 2 transzy

Tak, zasada jest taka sama w przypadku faktury za usługę. Wysyłając dokumenty opisz nam proszę, jakiego etapu budowy dotyczy ta faktura. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 4 z 4 (1 550 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kółeczko się kręci

Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s

...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.

25-11-2024
Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy