05-10-2022 21:06
Jak przez ING rozpatrywany jest wniosek o zawieszenie spłaty złożony w ostatniej chwili, tj. w dniu płatności raty?
Na stronie jest informacja, że wniosek można złożyć w dniu płatności raty. Jednak od początku dnia zostały zablokowane środki na spłatę i mimo złożenia wniosku, rata została pobrana. Czy w takim przypadku środki te zostaną zwrócone na konto czy zostanie anulowany wniosek?
06-10-2022 21:13
Możesz złożyć wniosek o wakacje kredytowe nawet w dniu płatności raty. W takiej sytuacji kwot blokady powinna automatycznie wrócić na Twoje konto wieczorem. Jeśli tak się nie stało i spłata raty się zaksięgowała, skontaktuj się z czatem hipotecznym w Moim ING (dostępny po zalogowaniu) lub z infolinią: 32 357 00 57. Sprawdzimy to. Specjaliści są dla Ciebie dostępni w dni robocze od 8:00 do 20:00 oraz w soboty od 8:00 do 16:00.
09-10-2022 21:48
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
5 | |
5 | |
4 | |
2 |