Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Wakacje kredytowe - zawieszenie raty w dniu płatności

Jak przez ING rozpatrywany jest wniosek o zawieszenie spłaty złożony w ostatniej chwili, tj. w dniu płatności raty? 

Na stronie jest informacja, że wniosek można złożyć w dniu płatności raty. Jednak od początku dnia zostały zablokowane środki na spłatę i mimo złożenia wniosku, rata została pobrana. Czy w takim przypadku środki te zostaną zwrócone na konto czy zostanie anulowany wniosek?

Odpowiedz
0 Lajków
neta
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
31
4
16-01-2021
Wiadomość 1 z 3 (6 792 wyświetleń)

Re: Wakacje kredytowe - zawieszenie raty w dniu płatności

Możesz złożyć wniosek o wakacje kredytowe nawet w dniu płatności raty. W takiej sytuacji kwot blokady powinna automatycznie wrócić na Twoje konto wieczorem. Jeśli tak się nie stało i spłata raty się zaksięgowała, skontaktuj się z czatem hipotecznym w Moim ING (dostępny po zalogowaniu) lub z infolinią: 32 357 00 57. Sprawdzimy to. Specjaliści są dla Ciebie dostępni w dni robocze od 8:00 do 20:00 oraz w soboty od 8:00 do 16:00.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka. Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
151
35
23-04-2018
Wiadomość 2 z 3 (6 743 wyświetleń)

Re.: Wakacje kredytowe - zawieszenie raty w dniu płatności

W dniu płatności środki zostały pobrane z konta, jednak dopiero kolejnego dnia nastąpił zwrot z opisem "zwrot po korekcie zawieszenie raty".
Zatem, gdyby ktoś miał wątpliwości - nie warto zwlekać z decyzją do ostatniego momentu Emotikon: Mrugający bo na ponad 24 h (od chwili blokady aż do zwrotu) ma się zblokowane środki.
Odpowiedz
0 Lajków
neta
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
31
4
16-01-2021
Wiadomość 3 z 3 (6 648 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Awaria wpłatomatu reklamacja

@INNA Przepraszamy za kłopoty z wpłatomatem. Prosimy, podaj nam numer swojego zgłoszenia. Zobaczymy, czy możemy coś więcej zrobić w Twojej sprawie.

09-12-2022
Re: Re.: Awaria wpłatomatu reklamacja

Oczywiście, że zgłosiłam i jestem zbywana "okrągłymi odpowiedziami" ze strony banku, który za każdym razem wydłuża wyjaśnienie reklamacji o kolejny m-c. Teraz mam czekać do 9.01.2023. SKANDAL!!! Te pi

...

09-12-2022
Problem z logowaniem do banku poprzez przeglądarkę Brave

Witam,

 

Mam problem z logowaniem do bankowości internetowej poprzez przeglądarkę Brave -> https://login.ingbank.pl/mojeing/app/#login.

Czas otwierania strony logowania jest bardzo długi ~15s, a w panelu

...

08-12-2022
Najbardziej pomocni użytkownicy