05-10-2022 21:06
Jak przez ING rozpatrywany jest wniosek o zawieszenie spłaty złożony w ostatniej chwili, tj. w dniu płatności raty?
Na stronie jest informacja, że wniosek można złożyć w dniu płatności raty. Jednak od początku dnia zostały zablokowane środki na spłatę i mimo złożenia wniosku, rata została pobrana. Czy w takim przypadku środki te zostaną zwrócone na konto czy zostanie anulowany wniosek?
06-10-2022 21:13
Możesz złożyć wniosek o wakacje kredytowe nawet w dniu płatności raty. W takiej sytuacji kwot blokady powinna automatycznie wrócić na Twoje konto wieczorem. Jeśli tak się nie stało i spłata raty się zaksięgowała, skontaktuj się z czatem hipotecznym w Moim ING (dostępny po zalogowaniu) lub z infolinią: 32 357 00 57. Sprawdzimy to. Specjaliści są dla Ciebie dostępni w dni robocze od 8:00 do 20:00 oraz w soboty od 8:00 do 16:00.
09-10-2022 21:48
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024