Odpowiedz

Wakacje kredytowe a karencja

Witam,
Jak wakacje kredytowe wyglądają w przypadku karencji w spłacie.
Kredyt został zaciągnięty w listopadzie 2021 roku i z uwagi na budowę mieszkania jest karencja w spłacie. Wszystkie transze dla dewelopera zostały wypłacone, jedynie została transza na wykończenie mieszkania, która będzie do wypłacenia z końcem 2022 roku.
Czy w przypadku skorzystania z wakacji kredytowych to automatycznie karencja w spłacie zostaje wydłużona o okres wakacji ? Co w przypadku jeżeli w danym miesiącu będą wakacje kredytowe, a będę chciała wypłacić pieniądze na wykończenie? Czy będę musiała czekać na okres bez wakacji kredytowych?

angela7
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
2
02-07-2022
Wiadomość 1 z 4 (5 799 wyświetleń)

Re: Wakacje kredytowe a karencja

Na tę chwilę trudno jest nam przedstawić jednoznaczną odpowiedź na pytania dotyczące nowych wakacji kredytowych. Ustawa jeszcze nie weszła w życie.

 

Jak tylko będziemy wiedzieć coś więcej, umieścimy odpowiednie informacje na naszej stronie. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
255
47
11-02-2020
Wiadomość 2 z 4 (5 663 wyświetleń)

Re: Wakacje kredytowe a karencja

Ponawiam pytanie. Czy okres karencji zostanie wydłużony w sytuacji skorzystania z wakacji kredytowych?

Odpowiedz
0 Lajków
czarna1518
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
15
0
04-01-2022
Wiadomość 3 z 4 (3 194 wyświetleń)

Re: Wakacje kredytowe a karencja

Odpowiedz
0 Lajków
czarna666
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
158
57
01-04-2020
Wiadomość 4 z 4 (3 131 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Awaria wpłatomatu

Przekazałam Twoją prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia zgłoszenia do działu, który tym się zajmuje.

14-06-2025
Awaria wpłatomatu

Chcialam wpłacić pieniądze na konto. Po włożeniu ich do wplatomatu,wpisaniu kwoty jaką chce przelać czyli 2700zl, wplatomat przy liczeniu nagle sie zatrzymał i wyskoczył komunikat o awarii. Dostałam k...

14-06-2025
Re: Decyzja negatywna - odwołanie

Standardowo maksymalny czas na odpowiedź, to 30 dni. Tutaj jednak nie widzimy szczegółów Twojego zgłoszenia. Prosimy, skontaktuj się ze specjalistą, który przyjmował odwołanie. Mamy nadzieję, że temat

...

13-06-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy