Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Wakacje Kredytowe-weryfikacja banku

Witam, chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób bank weryfikuje składane oświadczenia oraz wnioski ? Jakimi metodami się kieruje podczas weryfikacji dochodów gospodarstwa domowego oraz czy RdD jest rzeczywista? Czy bank będzie wnioskował o przedstawienie Np. Zaświadczeń o dochodach z firmy a może wyciągów z konta z przelewami wypłat?
Odpowiedz
0 Lajków
Jan3
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
17-05-2024
Wiadomość 1 z 3 (1 768 wyświetleń)

Re: Wakacje Kredytowe-weryfikacja banku

Bank nie wylicza dochodu i kryterium raty do dochodu. Nie prowadzimy też doradztwa w tym zakresie. Osoba wnioskująca odpowiada sama za wprowadzone we wniosku dane pod rygorem odpowiedzialności karnej. W razie wątpliwości zachęcamy do zapoznania się z informacjami dostępnymi na naszej stronie: https://www.ing.pl/kontakt/pomoc-dla-kredytobiorcow/zawieszenie-splaty-kredytu-hipotecznego oraz stronach rządowych poświęconych temu produktowi, lub kontakt z naszą infolinią +48 32 356 22 98



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
438
82
18-01-2021
Wiadomość 2 z 3 (1 585 wyświetleń)

Re: Wakacje Kredytowe-weryfikacja banku

Ponawiam pytanie, gdyż nie uzyskałem odpowiedzi na zadane pytanie. W jaki sposób bank sprawdzą czy oświadczenia są zgodne z stanem rzeczywistym gospodarstwa domowego? Jakie instrumenty,narzędzia posiada bank do takiego sprawdzenia zgodnie z ustawą? Czy np. Bank może poprosić o przedłożenie zaświadczeń o zarobkach z 3 ostatnich miesięcy? Czy coś innego. Rozumiem odpowiedzialność karną za nieprawdziwe dane ale nie mogę uzyskać informacji w jaki sposób bank ustali,że te oświadczenie jest niezgodne ze stanem faktyczmym?
Odpowiedz
0 Lajków
Jan3
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
17-05-2024
Wiadomość 3 z 3 (1 529 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: [UX] [Historia] [datepicker] Bardzo niewygodny tooltip

Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy