Odpowiedz

Uruchomienie II transzy

Witam,
Jestem przed uruchomieniem drugiej transzy kredytu hipotecznego. 10.03.21 wgrałem przez moje ING potwierdzenie złożenia do sądu wniosku o wykreślenie hipoteki (jeden z warunków do uruchomienia transzy) i złożyłem dyspozycję wypłaty transzy też przez moje ING. Dzisiaj, tj. 17.03.21 dostałem SMSem i w moim ING info, że wniosek o wykreślenie jest poprawny, a dyspozycja pozytywnie zweryfikowana. Mam oczekiwać na uruchomienie.
I tutaj moje pytanie - czy w ciągu 3 dni zostanie uruchomiona transza? Bo na infolinii powiedzieli, że te 10 dni na wypłatę transzy liczy się od dnia kiedy dostałem sms o pozytywnej weryfikacji, czyli właśnie od dzisiaj 17.03.21.
Jeśli faktycznie czas się liczy od dzisiaj, to jest to trochę wprowadzanie w błąd. Gdybym wiedział że tyle będę czekać, to poszedłbym do oddziału. Czas mnie goni nieubłaganie.
Proszę o pomoc, jak to i Was wyglądało?
Odpowiedz
0 Lajków
BartekP
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
17-03-2021
Wiadomość 1 z 3 (4 090 wyświetleń)

Re.: Uruchomienie II transzy

W sumie już mam wypłacone, przepraszam za spam ale dużo stresu mnie ogarnęło jak usłyszałem o kolejnych 10 dniach
Odpowiedz
0 Lajków
BartekP
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
17-03-2021
Wiadomość 2 z 3 (4 075 wyświetleń)

Re: Re.: Uruchomienie II transzy

@BartekP zawsze staramy się uruchamiać środki najszybciej jak to jest możliwe Emotikon: Szczęśliwy Dobrze, że wszystko udało się sprawnie załatwić Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
439
82
18-01-2021
Wiadomość 3 z 3 (4 007 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Makler - daleko do waszej konkurencji

Patrzymy na to co robi konkurencja i dostrzegamy zainteresowanie IKE i rynkami zagranicznymi. Analizujemy możliwość wprowadzenia tych usług u nas. Rozumiemy, że chcielibyście skorzystać z nich już ter

...

19-11-2024
Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione


@DominikaW:

Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne. 


To chyba będz

...

18-11-2024
Rangi w społeczności

Dzień dobry, jestem tutaj nowa Emotikon: Szczęśliwy i nieco pogubiona Emotikon: Mrugający Chciałabym zrozumieć z kim sie tutaj rozmawia: czy ktoś, kto ma rangę "Zaprawiony analityk" to pracownik banku? Jak rozpoznać pracownika a jak kogoś,

...

18-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy