Odpowiedz

Umowa kredytowa bez karencji

Dzień dobry, 

Wnioskowałam o kredyt hipoteczny bez karencji. We wstępnej decyzji Bank też w parametrach kredytu wpisał karencja 0 miesięcy. A w projekcie umowy kredytowej jest nagle 25 miesięcy karencji,  co znacznie podnosi koszty kredytu. Dodam, że kredyt jest na niewielka kwotę (LtV 15%) I ma być wypłacony w 1 transzy.

Wiem, że teoretycznie można zrezygnować z karencji po uruchomienieniu kredytu, ale skoro nie będę z tej karencji korzystać i skoro Bank tak przyjął we wstępnej decyzji, to czemu nagle jest 25 miesięcy karencji w umowie? Czemu nie można od razu dostać harmonogramu spłat, który tej karencji nie uwzględnia? Umowy jeszcze nie podpisałam.

Moje pytanie brzmi, czy Bank może przygotować umowę bez karencji? 

Będę wdzięczna za odpowiedź.

Odpowiedz
0 Lajków
Emma2023
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
05-11-2023
Wiadomość 1 z 2 (961 wyświetleń)

Re: Umowa kredytowa bez karencji

W tej sprawie bardzo proszę o kontakt ze specjalistą hipotecznym, u którego składany był wniosek.

Po analizie wniosku sprawdzimy, dlaczego taka sytuacja miała miejsce. Przez Społeczność nie mamy wglądu do szczegółowych informacji Emotikon: Smutny


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (877 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Koszt przelewu z ING na konto karty REVOULT

Jeśli doładowujesz konto w PLN, korzystając z karty, to nie pobierzemy prowizji. Jednak w przypadku, gdy robisz przelew w PLN, na konto w banku zagranicznym, pobierzemy 40 zł. Tylko przelewy w euro, d

...

22-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

My pierwsze zaświadczenia mieliśmy z lutego i jak tylko wiedzieliśmy, że nie zmieścimy się w 2 miesiącach, wzięliśmy nowe. Wydaje mi się, że osoby które składają wniosek bezpośrednio do banku szybciej...

22-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Mam nawet screeny i maile do naszego doradcy, bo wysyłam mu statusy jak tylko coś się zmieni. Więc niestety status „mamy już wszystko” może zmienić się na „czekamy na brakujące dokumenty”… I tak never...

22-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy