03-12-2020 16:43 | Edytowano: 03-12-2020 16:45
Tylko jeżeli złożony został komplet dokumentów nie ma tu mowy o decyzji wstępnej tylko powinna być decyzja ostateczna. W swojej sprawie dzwoniłam 2 razy na infolinie i za każdym razem dostałam informacje że do świąt będzie już podpisana umowa. Nie wiem jak to rozumieć ale rozmowy są nagrywane i chyba siedzą tam osoby kompetentne i wiedzą co mówią. A co do tych 18 dni to jest teraz jak ja składałam było 12-15 i tego powinni się trzymać.
03-12-2020 16:46 | Edytowano: 03-12-2020 16:51
03-12-2020 16:50
03-12-2020 16:52
Jedyne czego mogę żałować to to że wybrałam tylko 1 bank. Pewnie w innych decyzja już by była i nerwy by troszkę opadły w oczekiwaniu na ING.
03-12-2020 16:53
03-12-2020 17:08
03-12-2020 17:11
03-12-2020 17:13 | Edytowano: 03-12-2020 17:13
Kontaktuj się czym prędzej z bankiem lub pośrednikiem coś jest nie tak. U mnie 2 etap czyli Analiza był po 2-3 dniach.
03-12-2020 17:50
03-12-2020 18:00
Możesz zrezygnować z pozostałej części transzy, natomiast w takiej sytuacji będziemy i tak prosić Cię o rozliczenie inwestycji. Dodatkowo poprosimy o udokumentowanie środków - które potwierdzą, że będ
... 18-12-2024Nie mamy tutaj wglądu do systemu bankowego. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie z infolinią pod numerem 32 357 00 69, tylko w ten sposób możemy przyjąć reklamację.
18-12-2024w dniu 18.12 robilem wpłate pieniedzy ok 19.10 nr wplatomatu R N E T S F 11 , kwota 900 zl , nie została zaksiegowana a bankomat przestał działać co jest z moimi środkami ?
18-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
5 | |
5 | |
4 | |
2 |