03-12-2020 16:43 | Edytowano: 03-12-2020 16:45
Tylko jeżeli złożony został komplet dokumentów nie ma tu mowy o decyzji wstępnej tylko powinna być decyzja ostateczna. W swojej sprawie dzwoniłam 2 razy na infolinie i za każdym razem dostałam informacje że do świąt będzie już podpisana umowa. Nie wiem jak to rozumieć ale rozmowy są nagrywane i chyba siedzą tam osoby kompetentne i wiedzą co mówią. A co do tych 18 dni to jest teraz jak ja składałam było 12-15 i tego powinni się trzymać.
03-12-2020 16:46 | Edytowano: 03-12-2020 16:51
03-12-2020 16:50
03-12-2020 16:52
Jedyne czego mogę żałować to to że wybrałam tylko 1 bank. Pewnie w innych decyzja już by była i nerwy by troszkę opadły w oczekiwaniu na ING.
03-12-2020 16:53
03-12-2020 17:08
03-12-2020 17:11
03-12-2020 17:13 | Edytowano: 03-12-2020 17:13
Kontaktuj się czym prędzej z bankiem lub pośrednikiem coś jest nie tak. U mnie 2 etap czyli Analiza był po 2-3 dniach.
03-12-2020 17:50
03-12-2020 18:00
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024