Odpowiedz

Re.: To jest już denerwujące

[ Edytowane ]

Tylko jeżeli złożony został komplet dokumentów nie ma tu mowy o decyzji wstępnej tylko powinna być decyzja ostateczna. W swojej sprawie dzwoniłam 2 razy na infolinie i za każdym razem dostałam informacje że do świąt będzie już podpisana umowa. Nie wiem jak to rozumieć ale rozmowy są nagrywane i chyba siedzą tam osoby kompetentne i wiedzą co mówią. A co do tych 18 dni to jest teraz jak ja składałam było 12-15 i tego powinni się trzymać. 

Odpowiedz
0 Lajków
Monika90
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
17
1
19-11-2020
Wiadomość 11 z 27 (3 903 wyświetleń)

Re.: To jest już denerwujące

[ Edytowane ]
Sarcia111 Jakie dokumenty musiała pani dosłać?
Odpowiedz
0 Lajków
karola130
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
79
7
13-11-2020
Wiadomość 12 z 27 (3 896 wyświetleń)

Re.: To jest już denerwujące

Jak pani poczyta tematy dotyczące wydawania decyzji to niestety ale zobaczy pani że mnóstwo ludzi się denerwuje bo każdemu wydają z opóźnieniem i to dużym. Ja sama żałuję że nie złożyłam wcześniej. Pozdrawiam
Odpowiedz
0 Lajków
karola130
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
79
7
13-11-2020
Wiadomość 13 z 27 (3 887 wyświetleń)

Re.: To jest już denerwujące

Jedyne czego mogę żałować to to że wybrałam tylko 1 bank. Pewnie w innych decyzja już by była i nerwy by troszkę opadły w oczekiwaniu na ING.

Odpowiedz
0 Lajków
Monika90
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
17
1
19-11-2020
Wiadomość 14 z 27 (3 874 wyświetleń)

Re.: To jest już denerwujące

Czuję to samo...
Odpowiedz
0 Lajków
karola130
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
79
7
13-11-2020
Wiadomość 15 z 27 (3 870 wyświetleń)

Re.: To jest już denerwujące

Sarcia 111 o dziękuję ..
My składaliśmy 9 listopada a operat wysłaliśmy 23 i nic nie mamy ciągle tylko informacja dziękujemy za wybranie .... Z tego wynika ,że będziemy czekać chyba do lutego a jak na złość wzięliśmy jeden bank tylko ...
Odpowiedz
0 Lajków
Dl11
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
27
0
03-12-2020
Wiadomość 16 z 27 (3 848 wyświetleń)

Re.: To jest już denerwujące

Od 9.11 cały czas etap 1. To niemożliwe
Odpowiedz
0 Lajków
karola130
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
79
7
13-11-2020
Wiadomość 17 z 27 (3 839 wyświetleń)

Re.: To jest już denerwujące

[ Edytowane ]

Kontaktuj się czym prędzej z bankiem lub pośrednikiem coś jest nie tak. U mnie 2 etap czyli Analiza był po 2-3 dniach.

Odpowiedz
0 Lajków
Monika90
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
17
1
19-11-2020
Wiadomość 18 z 27 (3 834 wyświetleń)

Re.: To jest już denerwujące

Musieliśmy wyjaśnić dochody, i dosłać dokumenty z mieszkania ponieważ mieszkanie które kupujemy jest obarczone hipoteką.
Odpowiedz
0 Lajków
Sarcia111
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
2
03-12-2020
Wiadomość 19 z 27 (3 780 wyświetleń)

Re.: To jest już denerwujące

Wyjaśnic dochody? Aż się boje
Odpowiedz
0 Lajków
karola130
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
79
7
13-11-2020
Wiadomość 20 z 27 (3 766 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy